خبرهای داغ:

حماسه 9 دی نماد وحدت و عزت ، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است

دبیر ستاد بزرگداشت نهم دی شهرستان مهدیشهر گفت: حماسه 9 دی نماد وحدت و عزت ، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است .
کد خبر: ۹۴۰۲۸۱۰
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از سمنان؛حمید رضا پارسا دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج به توطئه های دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و هوشیاری و استقامت مردم در طی سالهای استقرار این نظام الهی اشاره کرد و اظهار داشت : حماسه 9 دی نماد وحدت و عزت ، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند ، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ما حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را نا امید کردند .

پارسا دبیر ستاد گرامیداشت نهم دی شهرستان مهدیشهر حماسه نهم دي را از رويدادهاي تاريخي و ارزشمند ايران اسلامي عنوان كرد و افزود: حضور چشمگير و دشمن شكن مردم در اين روز ماندگار جوابی دندان شكن به ياوه گويي ها و اقدامات مذبوحانه و شيطاني مخالفان نظام بود و نشان داد كه پشتوانه مردمي انقلاب اسلامي همواره عامل اقتدار وجود دارد.

حميد رضا پارسا حضور هميشگي و با صلابت مردم در عرصه هاي دفاع از انقلاب ولايت فقيه را از عوامل مهم و انكار ناپذير سرافرازي ايران اسلامي در جهان دانست و گفت: حماسه نهم دي به عنوان يكي از مظاهر دفاع از ولايت فقيه برگي زرين از اوراق افتخار آفرين تاريخ عزتمند انقلاب اسلامي است.
دبیر ستاد گرامیداشت نهم دی شهرستان مهدیشهر افزود: همايش تبيين حماسه نهم دي ماه چاپ پوستر، برگزاري نشست هاي تخصصي با محور ريشه شناسي فتنه 88 بصورت مجازی و ايستگاه نقاشي وايستگاه هاي صلواتي و تجمع بزرگ بصيرت همزمان باسراسر کشور روز پنج شنبه نهم دی ساعت 10 صبح با سخنرانی سردار شوقانی در محل میدان امام رضا (ع) و برگزاری مسابقه فرهنگی هنری و ورزشی، اعزام مبلغ به مناطق روستایی، برگزاری همایش و سخنرانی در پایگاه‌های بسیج، برپایی نمایشگاه‌های عکس و را از جمله برنامه هاي بزرگداشت نهم دي ماه در اين شهرستان است.

وی همچنین افزود : هم مسئولان و هم تمامی مردم شریف شهرستان مهدیشهر با حضور باشکوه بار دیگر با آرمان های انقلاب ، امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار