خبرهای داغ:
سردار شوقانی:

حماسه ۹دی جلوه گر پایبندی امت با امام بود/بصیرت در همه ابعاد اجتماعی و فرهنگی لازم است

جانشین سپاه استان سمنان در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹دی در مهدیشهر گفت: حرکت خود جوش مردم در روز بصیرت بار دیگر به مستکبرین نشان داد مردم پای رهبر خود ایستاده اند و حماسه ۹دی جلوه گر پایبندی امت با امام بود.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۸۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر ؛سردار منصور شوقانی جانشین سپاه استان سمنان در اجتماع مردم مهدیشهر به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی گفت:پیچیده ترین و گسترده ترین فتنه سال های اخیر که با طراحی و برنامه ریزی، نظام استکبار و توسط عوامل خودباخته داخلی اجرا شده بود، پس از ماه ها خرابکاری، هنجارشکنی و توهین به ارزشها و مقدسات، سرانجام در هشتم و نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور منسجم و یکپارچه مردم بصیر و ولایتمدار و با عنایات خاص حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با رهبری های  حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای برچیده شد.

سردار شوقانی تاکید کرد: بصیرت در همه ابعاد اجتماعی و فرهنگی لازم است و هر جا کمبودی دیده می‌شود به علت عدم بصیرت است و بصیرت رمز پیروزی امروز  مردم ماست. 

وی با بیان اینکه امروز بشر در گرداب بی بصیرتی سردمداران ظلم و گمراهی گرفتار شده است افزود: بیعت اعتقادی، عملی و عاطفی با ولی امر است که ما را در همه امور پیروز می‌کند.

جانشین سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زندگی پر تلاطم، اما روح آرامی داشت گفت: حضرت زینب کبری (س) بعد از شهادت امام حسین (ع) محور مقاومت بود و در اوج مصیبت آرامش داشت، چون پیرو، ولی فقیه زمانش بود.

خاطر نشان مي شود اجتماع بزرگ  مردم مهدیشهر در روز بصیرت با حضور سردار شوقانی جانشین سپاه استان سمنان ،مهندس میقانی فرماندار ،سرهنگ پریسوز فرمانده سپاه ناحیه و دیگر مسئولین و مدیران شهرستان و همچنین اقشار مختلف مردم مهدیشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها