خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب امام راحل بود

همدان- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حاج قاسم یک شخصیت ویژه‌ای بود که مکتب و راه و روش بود و این مکتب برگرفته از مکتب امام راحل بود.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۲۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ولی بهاریان در گردهمایی هنرمندان و اصحاب رسانه همدان به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سرداران جبهه مقاومت، اظهار داشت: حاج قاسم یک شخصیت ویژه‌ای بود که مکتب و راه و روش بود و این مکتب برگرفته از مکتب امام راحل بود.

وی افزود: در جنگ با داعش تا دندان مسلح، حاج قاسم یکی از افرادی بود که خود را سرباز می‌دانست و در بسیاری از کارهایی که می‌توانست بپذیرد؛ اما در راه رهبری هرجا که می‌توانست خدمت می‌کرد، لبنان، سوریه و عراق رفت و کار بزرگی انجام داد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید سلیمانی در کشورهای مختلف جبهه مقاومت را زنده نگه داشت، گفت: حاج قاسم در هر جلسه‌ای که داشت بدون هیچ تکبری جواب افراد را می‌داد.

وی با بیان اینکه در جبهه مقاومت ۵ تا ۶ هزار نفر ثبت‌نام کردند و از همه قشری آمدند و به صورت داوطلب به جبهه مقاومت رفتند، ابراز داشت: اگر در کنار هم بایستیم مشکلات برطرف می‌شود چراکه ما شرایط بدتر از این هم داشتیم و رمز موفقیت وحدت است.

در ادامه این مراسم نیز سردار بهاریان به خاطره‌گویی پرداخت و در پایان به ۴ خانواده معظم شهدای مدافع حرم شهید مهدی هزاره(افغانی)، مجید صانعی، محسن فانوسی و محمدحسین بشیری از سوی استاندار و سازمان رسانه‌ای اوج دو لوح اهداء شد و با حضور مسئولین مستند «۷۲ ساعت» رونمایی و اکران شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار