خبرهای داغ:

شهید سلیمانی شخصیتی بود که نگاه جهانی داشت

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) گفت: شهید سلیمانی شخصیتی بود که نگاه جهانی داشت و این از ارزشمندترین چیزهایی است که امروز ما باید به آن فکر کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۴۴
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه بصیرت؛ نشست بصیرتی با موضوع مکتب شهید قاسم سلیمانی در مسجد امام هادی (ع) به همت پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) سرخه با سخنرانی خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت برگزار شد.

ابراهیمی در جمع بسیجیان اظهار کرد: شهید سلیمانی شخصیتی بود که نگاه جهانی داشت و این از ارزشمندترین چیزهایی است که امروز ما باید به آن فکر کنیم.

او افزود: نگاه شهید سلیمانی یک نگاه جهانی و یکپارچه به امت اسلام در ایران، عراق، یمن، لبنان، فلسطین و افغانستان و سایر نقاط جهان اسلام بود و همانگونه که از ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس دفاع می کرد به همانگونه بلکه شدیدتر و در شرایط سخت تر به دفاع از فلسطین و امت اسلام پرداخت.

فرمانده پایگاه مقاومت حضرت رقیه (س) در ادامه اضافه کرد: تربیت نسلی بیدار، آگاه، بصیر، مقاوم و خدامحور از ویژگی‌ های مکتب شهید سلیمانی است که زیرساخت های تمدن نوین اسلامی را پایه ریزی کرده است.

همچنین نشست بصیرت فاطمی با سخنرانی محبوبه مهدوی  نژاد ویژه حلقه جوانان شهید جمال این پایگاه مقاومت با حضور مادر شهید جمال در جمع بسیجیان برگزار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها