خبرهای داغ:

گشایش گره زندگی ۳۸۳ خانواده نیازمند استان سمنان

شاهرود_مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان گفت: دو ​میلیارد و ۹۰۲ میلیون تومان در قالب ۳۸۳فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در آذر ماه ۱۴۰۰ به مددجویان و نیازمندان استان سمنان پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۶۱
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

گشایش گره زندگی ۳۸۳ خانواده نیازمند استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا مداح از آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت استان سمنان در شهریور ۹۵ تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج و سایر موارد حمایتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان خبر داد.
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان گفت: دو میلیارد و ۹۰۲ میلیون تومان در قالب ۳۸۳فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در آذر ماه ۱۴۰۰ به مددجویان و نیازمندان استان سمنان از منابع امداد ولایت و هم افزایی دو بانک مهرو رسالت پرداخت‌شده است.
مداح بابیان اینکه طی همین مدت ۲۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان و نیازمندان ۴۰۹ تسهیلات اشتغال‌زایی از منابع قرض الحسنه امداد ولایت دریافت کردند، یادآور شد: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نقش بسزایی ایفاء می‌کند.
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تصریح کرد: چهار فقره تسهیلات مسکن بااعتباری بالغ‌بر ۲۶ میلیون تومان برای کمک‌هزینه تأمین مسکن نیازمندان پرداخت شد و ۱۷ مورد تسهیلات فرهنگی بااعتبار ۱۵۰ میلیون تومان از منابع این صندوق نیز ارائه شد.
او در ادامه اذعان داشت: در این مدت گره زندگی ۱۲۸ خانوار با پرداخت یک میلیاردو ۱۵ میلیون تومانی تسهیلات حمایتی قرض الحسنه امداد ولایت گشایش یافت.
مداح به هم‌افزایی و عاملیت بانک‌های مهر و رسالت برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان اشاره کرد و گفت: ۱۶۰ فقره تسهیلات کارگشایی و ودیعه مسکن به ارزش یک میلیارد و۱۷ میلیون تومان از بانک مهر و ۵۳ فقره تسهیلات کارگشایی به میزان ۲۶۵ میلیون تومان از بانک رسالت در این مدت پرداخت شده است.
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان با بیان اینکه برخی از خدمات این صندوق قابلیت اتصال به شبکه شتاب را دارد و خدماتی مانند اینترنت بانک، موبایل بانک و دریافت پیامک، واگذاری دستگاه POS ثابت و سیار با قابلیت تراکنش‌های برخط ارایه می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت وجوه کلیه دستگاه‌های خودپرداز و سامانه‌های فروش و پرداخت وام از محل سپرده‌ای خیرین و نیکوکاران به نیازمندان دیگر خدمات این صندوق قرض‌الحسنه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها