دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان : باید با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از تحریف ها جلوگیری کنیم 
کد خبر: ۹۴۱۰۴۲۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه سمنان با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت :  ایجاد نظام ولایی و مردم سالاری دینی ، خروج از نظام سلطه ، رسیدن به استقلال ، دستیابی به دانش های راهبری ، تحکیم و ثبات در مقابل قدرت های جهانی ، اقتدار و نفوذ عمیق در منطقه و کشورهای اسلامی مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است .

وی با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت : باید با تبیین این دستاوردها از تحریف ها جلوگیری کنیم 

خطیب جمعه سمنان درباره مذاکرات وین و اقتدار ایران در این زمینه در این زمینه گفت : لغو همه تحریم ها ، راستی آزمایی موثر ایران و ارائه تضمین از طرف مقابل سه اصل در پذیرش برجام است .

امام جمعه سمنان قطع چند ثانیه ای برنامه برنامه شبکه یک و سه شبکه رادیویی توسط عده ای از منافقان کور دل گفت : این افراد مزدوران استکبار جهانی و دشمنان همیشگی نظام جمهوری اسلامی هستند که به هر بهانه ای قصد ضربه زدن به کشور را دارند اما باید بدانند که ملت ایران همواره پشتیبان نظام و رهبری است .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با محکوم کردن حملات وحشیانه ائتلاف سعودی - آمریکایی به مردم مظلوم یمن گفت : هفت سال است مردم مظلوم یمن با چشم پوشی همه نهادهای بین المللی در معرض ضربه عهای استکبار جهانی و مدعیان حقوق بشر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی همچنین صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر و انتخاب سمنان به عنوان شهر انتخاب خلاق سفال و سرامیک کشور را تبریک گفت و با شادباش فرا رسیدن ماه رجب ، اعیاد این ماه مبارک را زمان مناسبی برای کسب فیوضات معنوی دانست .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها