خبرهای داغ:

شب شعر ميراث سليماني برگزار شد

به همت بسيج مداحان استان سمنان، شب شعر ميراث سليماني برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۷۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ به همت بسيج مداحان استان سمنان، شب شعر ميراث سليماني با حضور شاعران آئيني کشوري و مداحان برجسته استاني و کشوري برگزار شد.

در شب شعر میراث سلیمانی از خانواده شهید علی آقا طاهریان به عنوان قدیمی ترین شهید سمنان و از شاعران این خطه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نیز سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان تجلیل شد.

در این آیین که در همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان، سردار علی دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و نیز فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد از ایثار و فداکاری این خانواده شهید تجلیل شد.

در شب شعر میراث سلیمانی که با حضور شماری از علاقه مندان به هنر و ادبیات برگزار شد، جمعی از شاعران استانی و کشوری به قرائت اشعار و سروده های خود در وصف شهید سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و مقاومت پرداختند و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.

در این مراسم که به همت بسیج هنرمندان استان سمنان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضایی معنوی برگزار شد حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام حال و هوای دیگری به این مراسم بخشید و شرکت کنندگان در این مراسم با تجلیل و گرامیداشت رشادت های شهیدان پرافتخار دوران دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، بر تدوام راه و سیره این شهیدان تاکید کردند.

تجلیل از ذاکری نژاد پیرغلام و ذاکر اهل بیت (ع) و تقدیر از شاعران شرکت کننده از دیگر بخش های این برنامه بود.

در حاشیه این شب شعر نمایشگاهی از کتاب های مربوط به حاج قاسم سلیمانی و زندگی نامه این شهید سرافراز برپا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها