خبرهای داغ:
مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن طبق اعلام تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا

حجت الاسلام ملایی گفت: برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن منتظر اعلام تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم به‌صورت راهپیمایی یا اجتماع در فضای باز  وجود دارد.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۸۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی امروز  در دیدار استاندار و مسئولان استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند به مناسبت 12بهمن اولین روز دهه فجر  اظهار کرد:  در دهه فجر امسال برگزاری هزار و ۲۹۰ برنامه در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در استان تدارک دیده شده است.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از مجموع برنامه‌های ویژه دهه فجر بیش از هزار و ۵۰۰ برنامه عمرانی است، ادامه داد: مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن در ۳۰ نقطه استان و گلباران تمثال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در ۲ هزار و ۷۰۰ مدرسه به‌صورت نمادین در میدان امام خمینی (ره) بیرجند از جمله برنامه‌های اولین روز از دهه مبارک فجر است.

وی بیان کرد: غبارروبی مزار مطهر شهدا در تمامی گلزارهای شهدای استان، نورافشانی و انجام گلبانگ الله اکبر از طرف کمیته مساجد و هیئات مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر  است.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن منتظر اعلام تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، افزود: اما آمادگی کامل برای برگزاری این مراسم به‌صورت راهپیمایی یا اجتماع در فضای باز  وجود دارد.

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان گفت: پوشش برنامه‌ها و مناسبت‌ها و تولید برنامه توسط کمیته اطلاع‌رسانی، برپایی جشن‌های مردمی در فرهنگسرای بیرجند، اجرای برنامه جهاد تبیین در دستگاه‌های اجرایی، برپایی محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی، اجرای جشنواره فیلم فجر، اعطای تسهیلات، اعزام مبلغ و برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌ها به همت کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد دهه فجر خراسان جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها