خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان:

آیت‌الله صافی گلپایگانی یار و امین امام(ره) و پشتوانه انقلاب و رهبری بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه آیت الله گلپایگانی یار و امین امام(ره) و پشتوانه انقلاب و رهبری بود، گفت: ایشان همواره از نظریه انقلاب اسلامی دفاع می‌کرد.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۷۷
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمود قربانی در مراسم سوگواری شهادت حضرت امام هادی (ع) و بزرگداشت ارتحال مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی (ره) که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) این یگان برگزار شد، اظهار داشت: امام هادی (ع) تحت شدیدترین مشکلات و مواجه با بی‌بصیرتی مردم عصر خود بود.

وی گفت: ائمه معصومین (ع) در واقع، همگی نور واحد بوده و مثل یک انسان ۲۵۰ ساله بودند که در هر دوره متناسب با آن عصر، عمل می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) همدان تنهایی و غربت امام هادی (ع) را مایه عبرت تاریخ اسلام خواند و گفت: مردم جامعه اسلامی در دوران ایشان در شناخت جبهه حق ناکام ماندند و عرصه را به دشمنان اهل بیت واگذار کردند و حضرت مجبور به حفظ تقیه و تحمل زندان و شکنجه برای حفظ تمامیت اسلام شد.

وی همچنین با تسلیت ارتحال فقیه و مرجع عالیقدر جهان تشیع آیت الله صافی گلپایگانی گفت: طبق روایت معروف امام علی (ع) هنگامی که عالم دینی از دنیا می‌رود قدر و ارزش او بیشتر شناخته شده و جای خالی او هرگز جبران نمی‌شود.

قربانی بصیرت و عمل انقلابی را شاخصه این عالم و فقیه ربانی دانست و گفت: در طول تاریخ انقلاب، علمای دینی زیادی زیسته و خدماتی را ارائه کرده‌اند، اما امثال ایشان، علمایی که در خط انقلاب و امام (ره) بوده‌اند، برای کشور و نظام اسلامی بسیار ارزشمند و مؤثر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه آیت الله گلپایگانی یار و امین امام (ره) و پشتوانه انقلاب و رهبری بود، افزود: از ابتدای انقلاب و حتی از اول عصر اسلام، همواره جریان‌های ضد دینی، جدایی سیاست از دین را مطرح کرده‌اند و ایشان از جمله بزرگانی بود که دین و سیاست را یکی دانسته و همواره از نظریه انقلاب اسلامی دفاع می‌کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین (ع) همدان گفت: باید حوزه‌های علمیه و مردم راه و مکتب این علما و مراجع گرانقدر را دنبال کنند و با حفظ بصیرت خود، به خصوص در فضای مجازی به دشمن اجازه نفوذ و موفقیت در تسخیر افکار و اذهان را ندهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار