خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار خبر داد

برگزاری جشنواره غذای سالم در روستای حسین آباد عاشوری بهار

بهار-مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار از برگزاری جشنواره غذای سالم و برنامه‌های شاخص طی دهه مبارک فجر با حضور بسیجیان در روستای حسین آباد عاشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۳۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: برنامه شاخص این دهه به همت بسیجیان و اهالی روستای حسین آباد عاشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: با هدف ایجاد شور و نشاط بین اهالی روستا در ایام الله دهه فجر برنامه جشنواره غذای سالم در مرکز جامع سلامت روستای با همکاری کادر درمان روستا و مشارکت بسیجیان و اهالی روستا، طرح بسیج ملی تغذیه‌ سالم با شعار «تغذیه، کرونا، واکسیناسیون» برگزار شد.

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار ابراز داشت: در این جشنواره کارشناس تغذیه شهرستان بهار ضمن معرفی تغذیه سالم و تاثیر تغذیه بر سلامتی، آموزش‌های لازم برای پیشگیری از بیماری‌ها، به ویژه کرونا و لزوم و اهمیت واکسیناسیون پرداخت و در پایان به سه نفر از افرادی که سالم‌ترین غذا را تهیه کرده بودند هدایایی اهدا شد.

وی تصریح کرد: در راستای تشویق فعالان قرآنی از نخبگان بسیجی خواهران مرضیه، فاطمه و مریم خلیلی‌گواه که در رشته حفظ قرآن کریم تجلیل شد.

رضایی افزود:  حضور خواهران بسیجی در ششمین سالگرد شهادت مدافع حرم، شهیدمرتضی‌ترابی‌کمال در مزار پاک این شهید بزرگوار و تجدید میثاق با امام راحل و شهدا، عطرافشانی مزار شهدای گرانقدر روستای حسین‌آبادعاشوری نیز از برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر است.

وی برگزاری مراسم دعای ندبه، نشست جهاد تبیینی، اهدای پرچم ایران به نوگلان مهدها و برگزاری مسابقات فرهنگی و جشن انقلاب را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار