خبرهای داغ:
سردار فرجی:

رسانه‌ها و متولیان امر نسبت به آگاه‌سازی مردم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام کنند

تویسرکان-جانشین فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان همدان گفت: متاسفانه در سطح جامعه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سطح پایینی رسیده که لازم است رسانه‌ها و متولیان امر نسبت به آگاه‌سازی مردم در اقدام کنند.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۵۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در جلسه قرارگاه زیستی شهرستان تویسرکان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: متاسفانه در سطح جامعه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت مسائل ایمنی به سطح پایینی رسیده که لازم است رسانه‌ها و متولیان امر نسبت به آگاه‌سازی مردم در فضای مجازی و حقیقی اقدام کنند.

وی افزود: اگر رعایت مسائل ایمنی از طرف مردم انجام نشود به یقین مجددا وضعیت کشور قرمز خواهد شد و اگر مردم نسبت به موضوع امیکرون آمادگی و آگاهی لازم را پیدا کنند می‌تواند جلوی آن گرفته شود.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان همدان با اشاره به وضعیت معیشتی مردم بیان داشت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز باید تدابیری در خصوص تعطیلی‌های بازار اندیشیده شود تا هیچ گونه ضرری به کاسبان وارد نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن، به بیانات رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبری فصل الخطاب خود را نسبت به تزریق دوز سوم اعلام کردند، ایشان تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برابر شیوه‌نامه‌های اعلامی از سوی پزشکان دارند چراکه پزشکان را کارشناسان متولی امر می‌دانند.

* توزیع بیش از ۳۳ هزار بسته معیشتی در تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به بیان گزارشی در خصوص طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان پرداخت و افزود:  این طرح در شهرستان با قوت بالایی شروع به کار کرده و توانسته خدمات خوبی را به جامعه هدف خود ارائه کند.

سرهنگ کامران کریمی به دو مقوله معیشت و سلامت در طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت:  بیش از ۳۳ هزار بسته معیشتی از ابتدای همه‌گیری کرونا توسط سپاه ناحیه، کمک‌های خیرین و گروه‌های جهادی تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین در قالب همین طرح، افزون بر ۳۰ نفر در طرح کمک به واکسیناسیون در قالب گروه‌های جهادی و دو گروه از بسیج طلاب برای کمک به کادر درمان در بیمارستان شهید سلیمانی مشغول به فعالیت شدند.

حسین افشاری فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در ادامه مصوبات جلسه را اعلام و از همه دستگاه‌های اجرایی و عضویت در قرارگاه زیستی شهرستان خواست، نسبت به انجام مصوبات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار