مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) اسدآباد خبر داد

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اسدآبادی

اسدآباد-مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) اسدآباد گفت: در آستانه میلاد مولی‌الموحدین علی(ع) ۱۱۰ بسته معیشتی بین ایتام و نیازمندان اسدآباد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۲۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان اسدآبادی

حجت‎‌الاسلام محمدرضا سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: در آستانه میلاد مولی‌الموحدین علی(ع) ۱۱۰ بسته معیشتی بین ایتام و نیازمندان اسدآباد به نیابت از امام علی(ع) توزیع می‌شود.

وی افزود: این اقدام با همکاری کمیته امداد استان و گروه جهادی «نذر واره ۷۲ خوان احسان حسینی» صورت می‌گیرد، خیران در صورت تمایل به مشارکت در این طرح به نیابت از حضرت علی(ع) می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۹۴۷۳۹ به‌نام مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز واریز کنند.‌

مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) اسدآباد با اشاره به اینکه هر خیر با شرکت در این طرح به نیت مولا دل یک یتیم را در روز پدر شاد می‌کند، گفت: این مرکز نیکوکاری در سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نیز هم‌زمان با ۶۰ شهر کشور ۱۴ دیگ غذای نذری بین ایتام و ‌نیازمندان توزیع کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این گروه جهادی در ایام شیوع کرونا، یادآور شد: توزیع ماسک و ضدعفونی معابر عمومی به صورت داطلبانه از اقدامات این مرکز نیکوکاری بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار