خبرهای داغ:

مبارزه مثبت با آسیب‌های اجتماعی و منکرات جامعه/تغییر ذائقه در ازدواج و فرزندآوری

شاهرود_ رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با بیان اینکه مبارزه مثبت با آسیب‌های اجتماعی و منکرات باید مورد توجه باشد، گفت: بروی تغییر ذائقه جامعه در ازدواج و فرزندآوری توجه شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۴۸
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

مبارزه مثبت با آسیب‌های اجتماعی و منکرات جامعه/تغییر ذائقه در ازدواج و فرزندآوریبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در آخرین نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در سال ۱۴۰۰ در حسینیه امام خمینی (ره) با اشاره به چهارشنبه آخر سال و موضوع چهارشنبه سوری اظهار کرد: برای موضوع چهارشنبه سوری کار فرهنگی دراز مدتی انجام شده و هر سال نیز آسیب‌ها با برنامه‌های اجرایی کم شده است.
او با تاکید بر اینکه نباید شادی را از مردم گرفت، افزود: باید مبارزه مثبت با آسیب‌های اجتماعی و منکرات داشته باشیم و جشن اعیاد شعبانیه در شهر با اجرای هدفمند برنامه می‌تواند چهارشنبه سوری را تحت الشعاع قرار دهد و به سمت برنامه‌های شاد و جشن‌ها سوق دهد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به ایام نوروز و خدمت رسانی مساجد به مسافرین و زائرین، گفت: با هماهنگی ستاد سفر شهرستان، موکب در مقابل شهرک صنعتی شاهرود برای هدایت مسافرین به داخل شهر ایجاد گردد.
امینی با تاکید بر اینکه باید کمک به معروف و ترک منکر در توقفگاه‌ها مورد توجه و نظارت باشد، موضوع فرهنگ ازدواج آسان و فرزندآوری را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: در سالیان اخیر با جنگ‌نرم دشمنان تغییر ذائقه ایجاد شده است که نشان می‌دهد بخشی از این موضوع مسائل اقتصادی نیست که البته درست است، اما در طبقه برخوردار ما این موضوع وجود دارد و نیاز به فرهنگ سازی است و باید مورد دقت و توجه ویژه باشد.
رئیس ستاد فریضتین شاهرود خاطر نشان کرد: گاهی در تمام موارد زندگی خدا را کنار می‌گذاریم و باید بدانیم ازدواج به تعبیر قرآن فقر زداست و فرهنگ سازی نیاز است و در کنار آن موضوع اقتصادی هم باید مورد توجه قرار گیرد.
او با اشاره به سالگرد شهادت سردار محمد شعبانی افزود: سردار شهید محمد شعبانی از انقلابیون با اخلاص قبل از انقلاب اسلامی است و ستاد مردمی بزرگداشت این شهید مراسمی خوبی را گرفته و تقدیر از این ستاد و سپاه در این راستا داریم.
او تصریح کرد: تجلیل از مفاخر در سطح شخصیت‌های دفاع مقدس و شعرا و هنرمندان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها