خبرهای داغ:

رویداد ملی عملیاتی ورزشی آتش نشان‌ها به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود

شاهرود_شهردار شاهرود، گفت: با توجه به کسب مقام قهرمانی آتش نشان‌های شاهرودی درالمپیاد عملیاتی ورزشی اتش نشان‌های کشور، زمینه را برای برگزاری مجدد این رویداد به میزبانی شاهرود فراهم نمائیم.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۵۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

رویداد ملی عملیاتی ورزشی آتش نشان‌ها به میزبانی شاهرود برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ملی عملیاتی ورزشی آتش نشان‌ها که با حضور مدیر سابق تیم‌های ملی آتش نشان‌های کشور، نماینده ایران در فدراسیون جهانی آتش نشان ها، رییس انجمن ورزش آتش نشانان کشور، رییس سازمان آتش نشانی شاهرود و رییس هیئت ورزش‌های همگانی در محل شهرداری شاهرود برگزار شد، افزود: میزبانی شاهرود برای برگزاری این مسابقات باعث تقویت انگیزه نیرو ها، تاثیر روحیه مثبت و یادآوری جمله خواستن توانستن است، خواهد شد.
او با بیان اینکه برگزاری این رویداد در شاهرود انجام تکالیف اجتماعی مجموعه مدیریت شهری است تصریح کرد: شهرداری شاهرود آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات در بهترین کیفیت اعلام می‌کند چرا که آتش نشان‌های شاهرودی پتانسیل استفاده از این ظرفیت را دارند تا مجدد به کسب مقاوم قهرمانی دست پیدا کنند.
علیرضا علی بیک رییس سازمان اتش نشانی در پایان دلیل موفقیت و محبوبیت شهردار شاهرود را نگاه ویژه و یکسان به همه مسائل اعم از فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها