خبرهای داغ:

دیدار و تجلیل از خانواده شهید مخابرات استان سمنان، شهید جمشید تیموری در شاهرود

شاهرود_مدیر مخابرات شهرستان شاهرود، به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا، با حضور در منزل شهید مخابرات استان، شهید والامقام جمشید تیموری، با خانواده این شهید دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۷۹۴
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

دیدار و تجلیل از خانواده شهید مخابرات استان سمنان، شهید جمشید تیموری در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز و قدردانی از خانواده شهدا، مهدی سعدی، با حضور در منزل شهید سرافراز جمشید تیموری، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.
مدیر مخابرات شهرستان شاهرود، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فرصتی مغتنم و افتخاری بزرگ برشمرد و افزود: امنیت و اقتدار میهن اسلامی ما حاصل برکات خون این شهداست.
در این دیدار که نماینده اداره حراست و مسئول روابط‌عمومی مخابرات منطقه نیز حضور داشتند، مهدی سعدی با اهداء هدایایی، از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آورد.
شایان ذکر است شهید جمشید تیموری متولد شهریور ۱۳۲۴ در شاهرود، در سال ۱۳۵۱ در مخابرات شهرستان شاهرود مشغول به کار شد و پنج بار بصورت داوطلبانه به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت تا اینکه در عملیات مرصاد در چهارم مرداد ماه سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها