خبرهای داغ:
در استقبال از کنگره ملی شهدای جامعه عشایری؛

توزیع کمک های مومنانه در بین دانش آموزان بخش دو آب صمصامی

در استقبال از کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور، بسته های عیدانه در منطقه عشایری دوآب صمصامی استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۹۲۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری گفت: کنگره ملی 10هزارشهید جامعه عشایری کشور با شعار «10هزارشهید 10هزار خدمت» و رویکردهای فرهنگی- محرومیت زدایی، خدمات رسانی، امدادی و بهداشتی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب در اردیبهشت ماه به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: در راستای برگزاری این کنگره ملی و به مناسبت عید نوروز با همراهی گروه خیریه نذر مهربانی، نهمین رزمایش کمک‌های مومنانه در منطقه عشایری دوآب صمصامی برگزار شد.

ایزدی افزود: در این برنامه که با حضور سردار علی افضلی، جانشین محترم فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) برگزار گردید، ۱۲۰۰ دست لباس و کفش به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در بین دانش آموزان مناطق عشایر دوآب صمصامی کوهرنگ توزیع شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی از جمله؛ پوشاک، لوازم التحریر، لوازم خانگی و بسته‌های بهداشتی به ارزش تقریبی۳۶ میلیارد تومان در بین عشایر این منطقه توزیع شده است.

ایزدی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی جام شهدا به استقبال گنگره شهدای عشایر و بزرگداشت شهید منطقه«شهید نجات زمانپور»، خاطر نشان کرد: از برگزیدگان این مسابقات تقدیر و تجلیل به عمل آمد و سردار افضلی با دیدار چهره به چهره با جوانان منطقه در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی تا زمان برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور ادامه دارد، خاطر نشان کرد: مرحله بعدی رزمایش مواسات مومنانه با توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان شروع می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار