خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سرباز ولایت فقیه بودن، بالاترین افتخار است

سردار آتانی عنوان کرد: سربازی ولایت بالاترین افتخار است و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک سرباز اسلام و سرباز ولی امر و سرباز کشور است که از همه عناوین و نشان‌ها گذشت
کد خبر: ۹۴۲۶۰۲۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به طور سرزده از کلاس های عقیدتی تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) بازدید کرد.

سردار آتانی در این بازدید ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های عقیدتی بیان کرد: هدف از اجرای دوره های عقیدتی، تعمیق معنویت و آشنایی بیشتر سربازان با احکام و معارف اسلامی است.

وی گفت: از اهداف این دوره می توان به ارتقا حوزه دانش جهت افزايش شناخت نسبت به جوان و ویژگی‌های جوانی در ابعاد مختلف، افزايش توجه به استفاده صحیح از دوران جوانی در ابعاد مختلف و اهتمام به استفاده و پاسداشت جوانی در ابعاد مختلف اشاره کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: هر فردی برای رشد و کمال به تغذیه روح و جسم نیاز دارد و در حوزه عقیدتی تأمین محتوای فکری و روحی برای سربازان و کارکنان از رسالت های مهمی است که اهمیت زیادی دارد.

سردار آتانی در ادامه با اشاره به نقش سربازان در دوره های مختلف انقلاب عنوان کرد: سربازان نقش عمده‌ای در هشت سال دفاع مقدس داشتند و نباید یاد و خاطره فداکاری و ایثار این عزیزان فراموش شود.

وی گفت: سرباز زینت و ابهت کشور و امنیت آفرین است و مدالی که در زمان حاج قاسم سلیمانی بعنوان یک ژنرال بی نظیر در دنیا به آن افتخار می‌کرد، این بود که وصیت کرد «روی سنگ قبرم بنویسید " سرباز".

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: سربازی ولایت بالاترین افتخار است و حاج قاسم سلیمانی از همه عناوین و نام و نشان‌ها گذشت تا سرباز اسلام و سرباز ولی امر و سرباز کشور شد.

وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس، همه اقشار مختلف اعم از روحانیت، معلمان، دانش آموزان، کارگران، کشاورزان و اصناف مختلف در میدان دفاع از حریم جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی حضور داشته و همه سرباز این انقلاب بودند.

سردار آتانی گفت: آرامش و اقتدار امروز ما برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است و داوطلب شدن سربازان وظیفه برای مأموریت‌های سخت هم الگو گرفته از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار