خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان تاکستان؛

نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب در هفت مدرسه برگزار شد

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده تاکستان عنوان کرد: همه اقشار جامعه به ویژه نخبگان باید در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب‌ نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۲۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

قزوین_ تخت فیروز فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم بوده و به عنوان یکی از اسناد ماندگار و بالادستی کشور، باید مورد توجه مسئولان و به ویژه برنامه ریزان کشور قرار بگیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم فرمودند؛ من روی اين بیانیه خیلی زحمت کشیده ام بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می‌گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند ولی راجع به این می‌گویم این کار را بکنند و این جمله رهبری مسئولیت ما را سنگین می کند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی تاکستان اظهار کرد: به منظور نقش آفرینی در پیشبرد این بیانیه با برگزاری جلسات توجیهی با فرماندهان واحد و اعضای شورای واحدها در مهر ماه ۱۴۰۰ و تشریح برنامه و اهداف پیگیری موضوع بیانیه گام دوم با هدف تبیین، مباحثه، مطالعه و نشر بیانیه گام دوم توسط دانش آموزان آغاز شد.

تخت فیروز در ادامه بیان کرد: به لطف خدا موفق شدیم، نمایشگاهی در هفت دبیرستان با هفت غرفه طبق هفت گام بیانیه که شامل ۱علم و پژوهش، ۲عدالت و مبارزه با فساد، ۳معنویت و اخلاق ۴عزت ملی و روابط خارجی، ۵اقتصاد، ۶استقلال آزادی، ۷_سبک زندگی می باشد، ایجاد گردید.

وی تصریح کرد: هر نمایشگاه به نام یک شهید مزین شد و همچنین مقرر شد تا هر دانش آموز یگ گام از بیانیه را آماده نموده و با نظر کارشناس مربوطه آن را توضیح دهند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی تاکستان افزود: ما باید این بیانیه و راهبردهای ۷ گانه آن را تبیین کنیم و این کار جهادی در حوزه بیانیه گام دوم به حساب می آید.

وی اضافه کرد: با توجه به مناسبت‌های پیش رو جلساتی با حضور فرماندهان و اعضای شورای واحدهای بسیج دانش آموزی برگزار شد و همچنین کتابچه های "جهاد تبیین " در اختیار دانش آموزان جهت تبیین در مدارس قرار گرفت.

تخت فیروز در ادامه توضیح داد: برنامه ریزی شده تا به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی علاوه بر حضور در مزار شهدا، عطر افشانی و تجدید پیمان با شهدا، با برخی از مسئولین شهر از جمله، امام جمعه محترم و مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه و فرمانده محترم ناحیه و مدیر محترم آموزش و پرورش دیدار کنند.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی تاکستان در پایان ضمن تشکر از تلاش دانش آموزان و نقش آفرینی در خصوص تبیین و فهم بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: خداوند را شاکریم که توفیق داد تا قدمی جهت تبیین بیانات مقام معظم رهبری برداریم و در هفته معلم و عقیدتی با کمک مدیران مدارس و فرماندهان بسیج بطور ویژه به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار