خبرهای داغ:

تجلیل از بازرسان بسیجی قرارگاه ۱۷ ربیع شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ مراسم تجلیل از بازرسان بسیجی قرارگاه ۱۷ ربیع ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و جانشین سپاه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۲۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج، همایش تجلیل از دست اندرکاران ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع در مجتمع فرهنگی تالار رز شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، مدیرکل جهادکشاورزی استان سمنان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت و جهادکشاورزی شهرستان و سایر مسئولان برگزار شد، از بسیجیان بازرس تنظیم بازار شهرستان شاهرود تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم که با حضور اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان از جمله فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی و اتاق اصناف برگزار گردید، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در سخنانی با تقدیر از تعامل و همکاری سپاه و بسیج در نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها بر تداوم این امر تاکید کرد و افزود: امروز همه باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم.
او با اشاره به تشکیل جلسات ستاد تنظیم بازار بصورت روزانه گفت: برای کنترل بازار و قیمت‌ها و رفع دغدغه‌های مردم و نظارت دقیق بر بازار ستاد تنظیم بازار در شهرستان روزانه تشکیل جلسه و بر بازار نظارت و با متخلفان برخورد قانونی دارد.
جلالی با اشاره به نظارت‌های روزانه ادارات جهادکشاورزی و صمت بر بازار و قیمت‌ها بر دقت بیشتر بر این امر تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها