مرزبانان روزه دار تیپ عملیاتی امام صادق (ع) مایه افتخار ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه استان خوزستان گفت: مرزبانان روزه دار و مومن تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر مایه افتخار ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۱۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر، مستقر در آبادان، با پاسداران مرز آبی اروندکنار دیدار کرد. 

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با قدردانی از پاسداران و مرزبانان تیپ امام صادق (ع) گفت: اگر امروز در امنیت و آرامش به سر می بریم این را مدیون تلاش و از خود گذشتگی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در مرزهای آبی و خاکی هستیم. 

 

وی از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه بهار قرآن یاد کرد و افزود: بسیار مایه افتخار است که مرزبانان ما با وجود خدمت در خط مقدم و حراست از مرزها از معنویت غافل نمی شوند و روزه، نماز و تلاوت قرآن کریم را نیز در برنامه خود دارند. 

 

 

سرهنگ پاسدار محمدحسن گرامی جانشین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر مستقر در اروند هم از فعالیت‌های فرهنگی و کمک‌های مومنانه این تیپ گفت و خاطر نشان کرد: تهیه بست‌های معیشتی در این ماه مبارک برای اقشار کم تر برخوردار جامعه از اقدامات پاسداران مرزبان است. 

 

پایان خبر/

ارسال نظرات