خبرهای داغ:

پیام تسلیت گروه جهادی شهید فرخی زاده سمنان به مناسبت شهادت "محمد عبدوس"

گروه جهادی شهید فرخی زاده کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهرستان سمنان، شهادت شهید والامقام محمد عبدوس از بسیجیان فعال این کانون را طی صدور پیامی تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۳۹۱۰۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان ، متن این پیام به شرح ذیل است؛

ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عنْد ربّهمْ یرْزقون.
ایستادگی، از خودگذشتگی فرزندان غیور و رشید انقلاب اسلامی و تربیت یافتگان مکتب اسلام و ولایت برای حضور در سنگرهای دفاع از امنیت و حریم مقدس ایران اسلامی و نماد هوشمندی و رسالت شناسی جوانان موُمن و غیور ایران اسلامی در میدان نبرد و مقابله با توطئه ها است.
شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

گروه جهادی شهید فرخی زاده کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهرستان سمنان، شهادت شهید والامقام محمد عبدوس از بسیجیان فعال این کانون را به محضر مقام معظم رهبری، همکاران و خانواده معظم این شهید و دوستان بسیجیش تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال مسئلت دارد روح پاک وی را با ارواح طیبه اولیا طاهرین محشور فرموده و همگان را در مسیر پیمودن راه نورانی شهیدان سرافراز،موفق و موُید دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها