خبرهای داغ:

نقش مهم هنر در بازنشر و تقویت بنیه اعتقادی جامعه/بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود

شاهرود_ امام جمعه شاهرود با اشاره به بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود گفت: نقش هنر در بازنشر و تقویت بنیه اعتقادی همه مردم بویژه نسل جوان مهم است.
کد خبر: ۹۴۴۲۴۶۲
|
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

نقش مهم هنر در بازنشر و تقویت بنیه اعتقادی جامعه/بازخوانی واقعه غدیر در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی، در نشست برنامه ریزی و هماهنگی بازخوانی واقعه غدیر خم در شاهرود با اشاره به نقش هنر در بازنشر و تقویت بنیه اعتقادی همه مردم بویژه نسل جوان، اظهار کرد: نقش هنر، چشمگیر است و اگر ده‌ها مقاله و میزگرد کار می‌کردیم به اندازه فیلم امام علی (ع) تاثیر نداشت و هنر جایگاه خودش را دارد.
امام جمعه شاهرود افزود: در شناساندن واقعه غدیر باید تلاش کرد و فعالیت‌هایی که در سال‌های قبل انجام شد در چند نقطه شهرستان در بازخوانی واقعه غدیر خوب بود، اما به دلیل کرونا تعطیل شد.
او با اشاره به اهمیت واقعه غدیر و بازخوانی آن و اجرای این امر امسال در مصلی پیامبر اعظم (ص) با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای حضور مردم اضافه کرد: توجه به زیبایی‌های بصری و هنری در اجرای این واقعه مهم است و، چون کار شهرستانی است وهمه به اندازه توان خود وقت بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها