خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشانان در پویایی همه آتش نشانان تاثیر گذار است

شاهرود_ شهردار شاهرود با بیان اینکه میزبانی درمسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشان‌ها یکی از افتخار‌های بزرگ برای شهرداری به حساب می‌آید، گفت: این رویداد ورزشی در پویایی همه آتش نشان‌های کشورتاثیر گذاراست.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۱۳
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

برگزاری مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشانان در پویایی همه آتش نشانان تاثیر گذار استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی با حضور در محل برگزاری مسابقات عملیاتی آتش نشانان تیم‌های منتخب کشور، توانایی کم نظیر و ورزیدگی آتش نشانان شاهرودی و حضور آن‌ها در بین تیم‌های منتخب آتش نشان کشور را مهم برشمرد و افزود: شاهرود افتخارمیزبانی شهر‌های با استعداد درحوزه عملیاتی آتش نشانی را دارد که بیشتر آن‌ها در گذشته افتخار آفرین بودند.
او با توجه به اینکه سازمان آتش نشانی شهرداری شاهرود مجرب و پویا است که در دوره‌های قبل در سال ۱۳۹۷ افتخار کسب مقام قهرمانی کشور را در کارنامه خود به ثبت برساند، افزود: این اعتماد به نفس آتش نشان‌ها و آمادگی جسمانی و عملیاتی آن‌ها ما را بر آن داشت تا پیشنهاد میزبانی برگزاری مسابقات را در شهر شاهرود بدهیم که به لطف خدا و تلاش سازمان آتش نشانی این مسابقات هم اکنون به نحو شایسته‌ای با حضور تیم‌های منتخب در حال برگزاری است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه برگزاری این رویداد ورزشی از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است، گفت: این فعالیت ورزشی که در قالب فدراسیون ورزش‌های همگانی صورت می‌گیرد قطعا باعث تحرک و پویایی هرچه بیشترواشتیاق جوانان به ورزش خواهد بود.
احمدی یکی از ویژگی‌های مهم این رویداد ملی را ایجاد فرصت ارزیابی برای تمامی تیم‌های شرکت کننده دانست وخاطر نشان کرد: این مسابقات توانست آتش نشانان شاهرود را برای ارزیابی توانیی‌های خود و ارائه خدمات شایسته به شهروندان درهنگام بروزحادثه مهیا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها