خبرهای داغ:

درخشش آتش نشانان شاهرود در مسابقات عملیاتی ورزشی در شاهرود

شاهرود_ سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری شاهرود از درخشش آتش نشانان این شهرستان در مسابقات عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان منتخب کشور در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۱۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسن رضایی شاهرودی با اشاره به اینکه مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشانان منتخب کشور با ۱۲ تیم ورزشی و۱۲۰ ورزشکار آتش نشان در رشته صعود از برج به رقابت پرداختند، افزود: تیم اصفهان مقام اول، شاهرود مقام دوم و رشت مقام سوم را کسب کرد.
او با بیان این مطلب که این دور از مسابقات با حضور ۱۲تیم از شهر‌های سراسر کشور تهران، کرج، شهریار، تبریز، مجتمع پارس جنوبی، اصفهان، شیراز، رشت، گرگان، زاهدان و ۲تیم از شاهرود در مدت ۳روز و در ۴آیتم به رقابت می‌پردازند، ابراز داشت: آتش نشانان ورزشکار منتخب کشور فردا سومین روز از دور مسابقات در آیتم آبرسانی با پمپ پرتابل به رقابت خواهند پرداخت.
سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری شاهرود از کسب مقام سوم رشته ۱۰۰*۴متر امدادی آتش نشانان شاهرودی خبر داد و گفت: تیم آتش نشانان شاهرودی با تفاوت ۹صدم ثانیه، مقام سوم را کسب کردند.
او افزود: مجتمع پتروشیمی پارس جنوبی با ۱دقیقه ۲ ثانیه به مقام اول، کرج با ۱دقیقه ۴ثانیه و ۳صدم ثانیه به مقام دوم و شاهرود با ۱دقیقه و ۴ثانیه و ۱۲صدم ثانیه به مقام سوم دست یافتند.
رضایی شاهرود تصریح کرد:حسین حسین پور در رشته انفرادی دوی صدمتر با مانع به مقام قهرمانی رسید و شاهرود در رده تیمی اول شد.

رضایی شاهرودی با اشاره رقم آتش نشانان در رشته آبرسانی با پمپ پرتابل، افزود: تیم شاهرود مقام اول، تیم کرج مقام دوم و تیم پارس جنوبی مقام سوم را کسب کردند.
شایان ذکر است این دور از مسابقات در سه روز پیاپی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها