خبرهای داغ:

کسب مقام قهرمانی آتش نشانان شاهرودی در مسابقات منتخبین آتش نشانی کشور

شاهرود_ سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود، گفت:آتش نشانان شاهرودی در رده تیمی و انفرادی موفق به کسب کاپ قهرمانی در این دوره از مسابقات شدند.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۵۷
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

کسب مقام قهرمانی آتش نشانان شاهرودی در مسابقات منتخبین آتش نشانی کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه مسابقات عملیاتی-ورزشی آتش نشانان منتخب کشور به میزبانی شهرداری شاهرود از ۲۹تیرماه لغالیت۳۱تیر ماه به مدت سه روز برگزار شد، گفت:آتش نشانان شاهرودی در رده تیمی و انفرادی موفق به کسب کاپ قهرمانی در این دوره از مسابقات شدند.
محمد حسن رضایی شاهرودی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگار شهرداری شاهرود، افزود: مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشانان منتخب کشور با حضور ۱۲تیم ورزشی و ۱۲۰ورزشکار آتش نشان از شهر‌های سراسر کشور شامل تهران، کرج، شهریار، تبریز، مجتمع پارس جنوبی، اصفهان، شیراز، رشت، گرگان، زاهدان و ۲ تیم از شاهرود در مدت سه روز و در چهار آیتم در رشته‌های دوی صدمتر با مانع،۱۰۰*۴ امدادی، صعود از برج و آبرسانی با پمپ پرتال به رقابت پرداختند.
او از صدر نشینی تیم آتش نشانان شاهرودی در اولین روز از مسابقات عملیاتی-ورزشی منتخبآتش نشانان کشور خبر داد و ابراز داشت: حسین حسین پور از شاهرود در رشته انفرادی دوی صدمتر با مانع به مقام اول، میثم کریم زاده از شیراز به مقام دوم و اسدالله رئیسی از مجتمع پارس جنوبی به مقام سوم دست پیدا کردند.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با بیان اینکه در آیتم ۱۰۰*۴متر امدادی در صبح دومین روز مجتمع پارس جنوبی با یک دقیقه ۲ ثانیه به مقام اول، کرج با یک دقیقه و ۴ثانیه و۳صدم ثانیه به مقام دوم و شاهرود با یک دقیقهو ۴ثانیه و ۱۲صدم ثانیه به مقام سوم دست یافت، اظهار داشت: در بعدازظهر دومین روز از مسابقات در رشته صعود از برج تیم اصفهان اول، شاهرود دوم و رشت به مقام سوم رسید.
رضایی شاهرودی از کسب مقام اول آتش نشانان شاهرودی در رشته آبرسانی با پمپ پرتابل در سومین روز از مسابقات عملیاتی –ورزشی آتش نشانان منتخب کشور خبر داد و اعلام داشت: تیم کرج مقام دوم و تیم پارس جنوبی مقام سوم را از آن خود کردند.
او در پایان با اشاره به اینکه در نتایج کلی ۴آیتم دوی صمتر با مانع،۱۰۰*۴متر امدادی، صعود از برج و آبرسانی با پمپ پرتابل مسابقات عملیاتی- ورزشی منتخبین کشور تیم شاهرود مقام اول، تیم مجتمع پارس جنوبی مقام دوم و کرج به مقام سوم رسید، عنوان داشت: در این دوره از مسابقات ۱۲داور، یک سرداور و یک داور از کیته داوران انجمن عملیاتی ورزشی حضور داشته و این مسابقه را داوری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها