خبرهای داغ:
رئیس مجمع نخبگان بسیجی استان گلستان:

سرمایه نظام اسلامی ما اعتماد مردم است/یکی از شاخصه های کارمندان عزیز ما مردم داری است

علی اصغر تناور گفت: یکی از شاخصه های کارمندان عزیز ما مردم داری است و دستگاه های اجرایی در رضایتمندی مردم نقش به سزایی دارد.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۸۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶

سرمایه نظام اسلامی ما اعتماد مردم است/یکی از شاخصه های کارمندان عزیز ما مردم داری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ علی اصغر تناور رئیس مجمع نخبگان بسیجی گفت:  در انقلاب اسلامی هدف اصلی ما این بود که به مردم خدمت کنیم و مردم راضی باشند و یکی از ارکانی که می تواند در رضایتمندی مردم نقش داشته باشند دستگاه های حاکمیتی به ویژه کارمندانی که در این دستگاه ها تلاش می کنند به شمار می روند.

رئیس مجمع نخبگان بسیجیان استان گلستان ادامه داد: هدف اصلی همه ما رضایت عمومی مردم است و سرمایه نظام اسلامی ما اعتماد مردم است و هر کسی در هر جایی قرار گرفته  بایدخودش را وقف خدمت به مردم کند، خدمتی که نتیجه آن افزایش رضایت مردم را در پی داشته باشد.

تناور بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در برابر همه تهدیدها با پشتیبانی مردم ایستاده و این مردم به واسطه اعتماد به نظام است که در پشت این انقلاب ایستادند واین اعتماد به واسطه خدمت نظام به وجود آمده است.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیز اینگونه بود و اگر رزمندگان ما در خط مقدم قرار داشتند مردم از آنها حمایت می کردند و شهدای ما به پشتیبانی اسلام و فرامین حضرت امام (ره)  در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در عصر حاضر نیز می توانیم به شهید سلیمانی اشاره کنیم، زمانی این سردار دلها به شهادت رسید کسانی که فکر نمی کردیم به مراسم تشییع این شهید بزرگوار آمدند.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم به کسی که علاقه داشته باشند پشت سرش می ایستند و دستگاه اجرایی و مسئولان و کارکنان باید به فکر رضایتمندی مردم از اقدامات خود باشند.

تناور یادآور شد:  یکی از شاخصه های کارمندان عزیز ما مردم داری است و یکی دیگر از شاخص های آن براساس فرامین حضرت امام ولایمتداری و خدمت با اخلاص و صداقانه است که  هر یک از این ویژگی ها در دولت اسلامی تجلی پیدا کند می تواند به افزایش رضایتمندی مردم کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار