خبرهای داغ:
مدیر اداره هادیان سیاسی سپاه:

جهاد تبیین بر همه واجب است/ تحریف یکی از شیوه ­های رایج رسانه­‌ای دشمن

شاهرود_ مدیر اداره هادیان سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه جهاد تبیین بر همه واجب است، گفت: تحریف یکی از شیوه ­های رایج رسانه­‌ای دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۷۴۹۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

جهاد تبیین بر همه واجب است/ تحریف یکی از شیوه ­های رایج رسانه­‌ای دشمنبه گزارش خبرنگار بسیج، بیگدلی مدیر اداره هادیان سیاسی سپاه پاسداران در گردهمایی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد با بیان اینکه امروز ما درگیر جنگ رسانه‌ای هستیم چه بخواهیم و چه نخواهیم، افزود: رسانه‌های معاند بدنبال این هستند که اتفاقات خوب در کشور را زیر سوال ببرند بعنوان مثال همین اصلاحات اقتصادی که این دولت رقم زدند.
او گفت: وزیر خارجه ایتالیا گفتند جنگ نان تو دنیا بوجود آمده پس باید یک اتفاقی در کشور می‌افتاد که این جنگ نان تاثیرش در کشور ما نباشد لذا این اصلاحات اقتصادی اتفاق بسیار خوبی بود که دولت رئیسی رقم زد.
مدیر اداره هادیان سیاسی سپاه پاسداران اظهار کرد: هر دولتی یک رویکردی دارد و متفاوت است رویکردی که منجر به این می‌شود که با یک تلفن حجم وسیعی از واکسن وارد کشور شود با رویکردی که بگوید باید برجام امضا شود تا واکسن وارد شود.
بیگدلی تصریح کرد: پس رویکرد دولت‌ها مهم است ما با شخص کار نداریم با رویکرد او کار داریم الحمدالله این دولت رویکردش مطابق با شعار‌های انقلاب است لذا رسانه‌های معاند نمی‌توانند تحمل کنند و جنگ رسانه‌ای علیه اقدامات شایسته این دولت راه می‌اندازند تا بتوانند آنرا کمرنگ جلوه دهند.
او ادامه داد: اتفاقات حاشیه‌ای را بولد می‌کنند برای اینکه موضوعات مهم دیده نشود، مثل ماجرای مهسا امینی که همه ما را دردمند کرد، اما دلسوزی و سوء استفاده از آن توسط رسانه‌هایی که دلسوز ما نیستند جای تامل است.
این کارشناسی ساسی تاکید کرد: امروزه جهاد تبیین بر همه ما واجب است همونطور که مقام معظم رهبری بار‌ها از جهاد تبیین نام بردند.
او با تاکید بر اینکه تحریف یکی از شیوه ­های رایج رسانه­ ای است، اضافه کرد: این یک اصل است که همه چیز باید داخل فضای مجازی شود، بر همین اساس کشور ایران در تمامی ابعاد تحریم میشود به غیر از فضای مجازی! هدف این حرکات انحراف در افکار عمومی است.
بیگدلی تصریح کرد: در داخل کشور هم جریان­هایی هستند که این اهداف را دنبال می­کنند. اتفاقاتی که امروزه در کشور شاهد آن هستیم مؤید این امر است و در جریان تحریف می­خواهند علاوه بر دلسرد کردن مردم، آدرس غلط هم بدهند!

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار