خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

هدف از سند راهبردی بسیج تمدن‌سازی نوین اسلامی برای ظهور است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به کلیات سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج که برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: هدف از این سند تمدن‌سازی نوین اسلامی برای ظهور است.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۰۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی شورای پایگاه‌های بسیج خواهران شهرستان بهار با اشاره به کلیات سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج که برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: انقلاب کبیر اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن چهلمین سالگرد پیروزی خود قدم در دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی برداشته است و هدف از این سند تمدن‌سازی نوین اسلامی برای ظهور است.

وی تصریح کرد: سند راهبردی ۱۰ساله بسیج اعتلای بسیج چهار راهبرد دارد که تقویت مولفه جمعیت با تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی با تمرکز بر ۸ میلیون جوان مومن انقلابی، ولایی و پای کار تحقق می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار افزود: تقویت هفت عرصه در راهبرد دوم شامل قوی شدن در عرصه‌های دانش و فناوری، عرصه اقتصادی (پرداخت وام در عرصه اقتصادی و اشتغالزایی)، عرصه اجتماعی برای حل معضلات اجتماعی با طرح هر پایگاه مقاومت یک کارگاه کارآفرینی، عرصه سیاسی (حفظ وحدت و نقش آفرینی در حوزه‌های مختلف)، عرصه سبک زندگی (ازدواج آسان، حذف رسم و رسومات غلط)، عرصه معنوی و فرهنگی باعث تمدن‌سازی و پیش روندگی خواهد شد.

وی گفت: راهبرد سوم سند ۱۰ ساله بسیج به تقویت مولفه دفاعی و نظامی و بازدارندگی سپاه و بسیج و راهبرد چهارم به تعالی سازمانی و استحکام درونی سپاه و بسیج توجه دارد.

هندی‌ورکانه تصریح کرد: خروجی کار با تشکیل محله‌های اسلامی در ۴۴ پایگاه مقاومت در سطح شهرستان بهار تحقق می‌یابد و اگر ۴۴ محله اسلامی تشکیل شود، آسیب‌هایی مانند بیکاری، اعتیاد، طلاق و... کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار