خبرهای داغ:
مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان:

تحول بنیادین از دوره پیش دبستانی آغاز می‌شود

همدان-مدیر مهد قرآنی وپیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان گفت:دوره آموزشی پیش دبستانی از حساس‌ترین،مهم‌ترین و اثرگذارترین دوره زندگی دانش‌آموزان برای تعلیم و تربیت است و تحول بنیادین ازاین دوره پیش آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۰۱۸۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

لیلا یوسفی مظاهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان خبر داد و بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید جشن شکوفه‌ها با حضور معلمان و دانش‌آموزان پیش دبستانی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری جشن شکوفه‌ها را آشنایی دانش‌آموزان با محیط آموزشی عنوان کرد و گفت: در برگزاری این مراسم با ایجاد فضایی شاد و مفرح و با حضور گروه تئاتر صداوسیمای همدان و عمو صفا تلاش شد تا خاطره خوب و به یادماندنی برای نوآموزان شکل گیرد.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان به برنامه‌ها و فعالیت‌های این مهد در سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار کرد: این مرکز آموزشی امسال با حضور 80 دانش‌آموز پیش دبستانی در دو شیفت صبح و بعداز ظهر با رویکرد کاملا قرآنی فعالیت آموزشی خود را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه دوره پیش دبستانی یک دوره بسیار مهم در موفقیت آموزشی دانش آموز است، به اهمیت این دوره تحصیلی اشاره و تاکید کرد: دوره آموزشی پیش دبستانی از حساس‌ترین، مهم‌ترین و اثرگذارترین دوره زندگی دانش‌آموزان برای تعلیم و تربیت است و تحول بنیادین از دوره پیش دبستانی آغاز می‌شود بنابراین باید نوآموز زیرساخت‌های آموزشی و مهارت‌های لازم را فراگیرد و برای ورود به مدرسه آماده باشد.

یوسفی مظاهر با تاکید بر اینکه در دوره پیش دبستانی باید با آموزش صحیح، پیشرفت تحصیلی برای نوآموز به عنوان آینده‌سازان کشور را فراهم کرد، افزود: کودکان و دانش‌آموزان امروز مدیران و آینده‌سازان فردای این سرزمین هستند بنابراین تمام تلاش ما بر این است که با فراهم آوردن شرایط مناسب و لازم و با آموزش‌های درست و اصولی، زمینه ارتقای توانمندی و بهره‌مندی دانش‌آموزان از تعلیم و تربیت را افزایش دهیم و افرادی را تربیت کنیم تا بهترین‌ها را برای اینده کشور رقم بزنند چرا که هر گونه که ما کودکان را تربیت کنیم آینده کشور را رقم خواهیم زد.

وی هدف اصلی مرکز پیش‌دبستانی را شکل‌گیری هویت ایرانی و اسلامی دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به‌ عنوان نقشه راه دستگاه تعلیم و تربیت مطرح است به تربیت نیروی انسانی از مهد کودک تا دانشگاه تاکید شده است بنابراین ما با رویکرد قرآنی و با اجرایی کردن این سند به دنبال پرورش دانش‌آموز در تراز انقلاب مد نظر مقام معظم رهبری هستیم.

مدیر مهد قرآنی و پیش دبستانی ریحانه سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: به طور قطع هرگونه برنامه‌ریزی صحیح در این دوره ثمرات ارزشمندی به دنبال خواهد داشت بنابراین با تمام توان برای حضور مؤثر نسل آینده در سرنوشت کشور و تربیت سرباز برای مقام معظم رهبری و اقا صاحب الزمان(عج) تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار