خبرهای داغ:

زنی برهنه که حقوق زنانه را تفسیر می کند!/ بانوان ایرانی شعار "زن، زندگی، آزادی" را چگونه تعریف می کنند؟

زنی برهنه که حقوق زنانه را تفسیر می کند!/ بانوان ایرانی شعار زن، زندگی، آزادی را چگونه تعریف می کنند؟
نسخه جامعه غربی برای زندگی زنانه هیچگاه در کشورمان مورد پذیرش قرار نگرفته است و ایرانیان آنقدر پایه فرهنگی، تمدنی و تاریخی مستحکمی دارند که به خوبی می توانند تفسیر متعالی از "زن زندگی آزادی" ارایه کنند
کد خبر: ۹۴۶۱۶۴۵
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- نسخه جامعه غربی برای زندگی زنانه هیچگاه در کشورمان مورد پذیرش قرار نگرفته است و ایرانیان آنقدر پایه فرهنگی، تمدنی و تاریخی مستحکمی دارند که به خوبی می توانند تفسیر متعالی از "زن زندگی آزادی" ارایه کنند که هم کرامت زنان و دختران در آن حفظ شود و هم رشد و پیشرفت یابند.
 - امیرحمزه نژاد: زنی در تجمع ضدانقلاب در خارج از کشور برهنه شده و پشت میکروفن شعار " زن، زندگی، آزادی" را تفسیر می کند! قطعا بسیاری از زنان زندگی آزادانه را با این معنای مبتذل و بی بندوبار ادغام نمی کنند و حرمت و شخصیت زن و بالا رفتن وزن اجتماعی آنان را در صدر زندگی زنانه می بیندد. ضدانقلاب در این حیطه تمامی معانی خوب را گرفته و با نگاه کاملا رادیکال به جامعه و جوان ایرانی پمپاژ می کند که این بیشتر لطمه به همین مباحث است.
بیان عقیده و حتی اعتراض را با اغتشاش و خرابکاری و سلب آسایش و امنیت جامعه در می آمیزد و فضا را برای اعمال خشونت و استبداد فکری مهیا می سازد. با این اوصاف حرف ها و شعارهای ضدانقلاب با عمل آنان همخوانی ندارد و آنچه ملاک قضاوت قرار می گیرد عمل است نه حرف های صد من یک غاز. سوال اساسی اینجاست که آیا با اعمال خرابکارانه کسی تا به حال دست به اصلاح زده است و کسی با برهنگی که پست و بی شرمانه ترین حرکت بشری در انظار عمومی خصوصا درباره زنان است و فمنیست های رادیکال به این عمل شنیع دست می زنند توانسته احقاق حقوق کند؟
زنی که پشت تریبون برهنه شده است به جمعیت حاضر بدن خود را نمایش داده و از آنان می خواهد به بدن او بدون هیچ شرم و حیایی نگاه کنند. قطعا اگر این تصویر را به زنان و دختران ایرانی نشان دهیم همه آن را تقبیح می کنند و تفسیرهای آنان برعکس این بدن نمایی است که غربی ها همواره از زندگی زنانه تبلیغ می کنند اما ضدانقلاب قصد دارد با به ابتذال کشیدن زندگی زنان ایرانی پایه های جامعه ایرانی را مضمحل کند. وضعیت اسف بار و کالایی و ابزاری شدن زنان غربی خود نشان دهنده میزان موفقیت این نسخه غربی است.
نسخه جامعه غربی برای زندگی زنانه هیچگاه در کشورمان مورد پذیرش قرار نگرفته است و ایرانیان آنقدر پایه فرهنگی، تمدنی و تاریخی مستحکمی دارند که به خوبی می توانند تفسیر متعالی از "زن زندگی آزادی" ارایه کنند که هم کرامت زنان و دختران در آن حفظ شود و هم رشد و پیشرفت یابند.
متاسفانه برخی از فریب خوردگان غربی برای بدست آوردن حقوق نازلی مانند حق اقامت و رهایی از دربه دری دست به این اعمال شنیع و پستی که به آنان برای فریب دختران و بانوان ایرانی دیکته شده است، می زنند.
افرادی که پیشتر فریب رویای پوچ زندگی غربی را خورده و حالا تا جایی در فلاکت آن دست و پا می زنند که برای رسیدن به اهداف خود حتی حاضر به انجام اعمال بی شرمانه هستند. رفتارهای غیربشری و ضدبشری که بعدها با از تب و تاب افتادن ناآرامی ها پشت پرده های کثیف آن مشخص می شود و بعدها مشخص می شود همین زن برهنه که پشت تریبون غرب و ضدانقلاب داد و فریاد می کند بازیچه و قربانی آنان بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار