خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گمیشان:

دشمنان به دنبال ایجاد دوگانگی و تفرقه هستند/وحدت اقوام از ضروریات جامعه ماست

حجت الاسلام اسدی گفت: تمام تلاش پیامبر اکرم (ص) در جامعه اسلامی ایجاد انس و الفت و وحدت بوده است و خود پیامبر اکرم ص جامعه را از اختلاف و تفرقه دور نگه می‌داشت.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۷۹
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

دشمنان به دنبال ایجاد دوگانگی و تفرقه هستند/وحدت اقوام از ضروریات جامعه ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام نورعلی اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: پیامبر اکرم ص بهترین عامل به پیام وحی واعتصموالجبل ا... جمیعا ولاتفرقوا منشأ رحمت و وحدت در جامعه اسلامی هستند و تمام تلاش پیامبر اکرم (ص) در جامعه اسلامی ایجاد انس و الفت و وحدت بوده است و خود پیامبر اکرم ص جامعه را از اختلاف و تفرقه دور نگه می‌داشت و در کلام خود هم وحدت را مایه رحمت و تفرقه را مایه عذاب می دانستند و ما بعنوان امت رسول الله ص تبعیت از رفتار و سیره ایشان خواهیم داشت.
وی در ادامه بیان داشت: در عصر حاضر استکبار جهانی به دنبال اختلاف و تفرقه می باشد و برای ازبین بردن ابهت امت اسلامی و ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی از هیج شیطنتی دریغ نمی کندو این هفته به تدبیر خیر خواهانه حضرت امام ره برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بوده است و امروز این اتحاد و انسجام در کشور ما برای دشمنان قابل تحمل نیست و همواره به دنبال ایجاد دوگانگی و تفرقه هستند.
اسدی در پایان تصریح کرد: این سربلندی و امنیت کشور ما امروز در گرو اتحاد و انسجام ملت آگاه و بیدار کشور ما اعم از شیعه و سنی است و امروز حفظ و تقویت وحدت در بین شیعه و سنی و دیگر اقوام از ضروریات جامعه ماست و با این اتحاد و همبستگی ما برای دیگر کشورها و ملت های مسلمان باید یک الگو تمام عیار باشیم و اگر این اتحاد و انسجام ما روز به روز بیشتر شود هرگز دشمنان نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند و ما در کشور خودمان به مانند یک خانواده با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر برای حفظ این نظام و انقلاب و ارزشهای اسلامی خواهیم ماند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار