خبرهای داغ:

تجلیل از تیم عملیاتی- ورزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود

شاهرود_ از تیم عملیاتی- ورزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود که در مسابقات کشوری مقام دوم را کسب کردند.
کد خبر: ۹۴۶۳۱۶۱
|
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود، در آیین تجلیل از تیم عملیاتی- ورزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه ایثار و شجاعت دو مشخصه بارز آتش نشانان است، گفت: این دو مولفه بارز آتش نشانان از آمادگی جسمانی و اعتقاد انسانی سر چشمه می‌گیرد.
حجت اسلام عباس امینی شب گذشته که با حضور مسئولان استانی، شهرستانی شهری برگزار شد، اظهار کرد: آتش نشانان با در دست گرفتن جان خود به مردم خدمت می‌کنند.
او با بیان اینکه به مردم در هر پست ومقام و در هر شغل و جایگاهی با ارزش است ودر نزد خداوند متعال اجر وپاداش فراوان دارد، عنوان کرد: اما ارزش خدمت آتش نشانان از دیگر خادمین به مردم بیشتراست.
فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه همسران آتش نشان همچون مجاهدانی گمنام پشت پرده شجاعت مردانشان قرار دارند، گفت: حمایت همسران آتش نشان نباید مغفول واقع شود.
ابوطالب جلالی با بیان این مطلب که خانواده نقش بسیار حساس وارزشمندی در توانمندی فرد دارد، ابراز کرد:بدون حمایت همسر از فرد نمی‌توان مسیر پیشرفت را پیمود.
او با بیان اینکه مدیریت جامع شهری ونگاه مردانه و حمایت ریاست شورای اسلامی شهر، برنامه ریزی‌های دقیق، سه مولفه مهم در ارتقای مهارت، توان عملیاتی و روحیه خوب آتش نشانان شاهرود است، افزود: بسار خرسندیم که جوانان غیور این شهر توانستند با توان بالای عملیاتی به مقام ارزشمندی در کشور دست یابند.
ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه ارتقای مهارت فنی و عملیاتی آتش نشانان، احساس امنیت در مردم را دو چندان می‌کند، گفت: تقویت روحیه و باور آتش نشانان در ایجاد حس امنیت و آسایش مردم تاثیر گذار است.
حمیده محبی با بیان این مطلب که حرفه آتش نشانان از مشاغل استرس زا و حساس است و آتش نشانان پیام آوران امید و حیات هستند، افزود: بسیار خوشحالیم که جوانان غیور ما در کشور افتخار آفرین شدند.
او با تاکید براینکه آتش نشانان خود در معرض حادثه قرار می‌دهد تا علاوه بر کسب رضای خداوند متعال و خوشنودی مردم را فراهم آورند، ابراز داشت: آتش نشانان شاهرود علاوه بر روحیه ایثار و فداکاری از مهارت‌های لازم و آمادگی جسمی بالایی برخوردار هستند.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه آتش نشانان شهرداری با روحیه ایثار و جوانمردی آماده خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: آتش نشانی شاهرود پیش قدم‌ترین سازمان در امداد رسانی به مردم است.
محسن احمدی، افزود: اعضای تیم عملیاتی-ورزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود نشان داد با کسب مقام نایب قهرمانی کشور و رقابت با ۳۰تیم قدر از شهر‌ها و استان‌های مختلف می‌توان ثابت کرد که خواستن توانستن است.
او با بیان اینکه روحیه ایثار، جوانمردی، تلاش مضاعف، سرعت عمل بالا، آمادگی جسمانی، ارتقای مهارت فنی و یک دست بودن آتش نشانان شاهرودی نشان داد که می‌توان از یک سازمان با تعداد ۷۰نفر نیرو در کنار تیم‌هایی که شاید تعداد نیروی سازمان هایشان برابر با تعداد نیرو‌های شهرداری شاهرود است در کشور افتخار آفرین بود، ابراز کرد: شرکت تیم عملیاتی- ورزشی شهرداری شاهرود در مسابقات کشوری و بین المللی ارزیابی عملیاتی آتش نشانان، به عنوان انگیزه‌های مستحکمی برای ارتقای نشاط، توان عملیاتی و باور آنان در خدمت رسانی بهینه به مردم قلمداد می‌شود.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم از کلیه اعضای تیم تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها