حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان:

خون شهدا موجب امنیت و اقتدار نظام اسلامی است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: شهدا برای دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و حفظ حریم امنیت کشور جان خویش را فدا کردند و خون شهیدان موجب عزت، امنیت و اقتدار این مملکت اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۶۴۰۶۳
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

خون شهدا موجب امنیت و اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام «محمدحسن رحیمیان» تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان دلجو، ایمانی و غریب اظهار داشت: شهدا برای دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و حفظ حریم امنیت کشور جان خویش را فدا کردند و خون شهیدان موجب عزت، امنیت و اقتدار این مملکت اسلامی است.

وی افزود: امروز مستکبرین علیه جمهوری اسلامی فتنه‌ها راه انداخته اند و همه این دسیسه‌ها علتش این است که آنان مرگ خود را در حیات جمهوری اسلامی می‌بینند.

رحیمیان عنوان کرد: در طول بیش از چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نهال انقلاب با خون مطهر شهدا به درختی تنومند تبدیل شده است و دشمنان نمی‌توانند این اقتدار و اتحاد ملی را تضعیف نمایند و ان شاء الله این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل می‌شود.

در این دیدار رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاون اجرایی سپاه قم و فرماندار قم حضور داشتند و با اهدای تابلو منتقش به تصاویر شهدا از مادر شهیدان امیرحسین و مجید دلجو و همسران شهیدان مدافع حرم مهدی ایمانی و قاسم غریب تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات