خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا

اصلی ترین برنامه دشمن این است که مردم از انقلاب نا امید شوند

سردار ملک شاهکوهی گفت: در روز ۱۳ آبان حتما شاهد حضور پر شور مردم عزیز و انقلابی خواهیم بود و مشت نهایی را مردم به دهان استکبار جهانی خواهند کوبید
کد خبر: ۹۴۶۴۸۳۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

اصلی ترین برنامه دشمن این است که مردم از انقلاب نا امید شوند/در فضای مجازی ۲۶۰ کانال خبری مخالف اسلام و انقلاب وجود دارد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: اصلی ترین برنامه دشمن این است که مردم از انقلاب نا امید شوند و از آن دست بکشند. دشمن برای این جنگ ترکیبی سناریو های ویژه ای تدارک دیده بود و هزینه های هنگفتی کرده بود اما باید بداند که هیچگاه موفق نخواهد شد.

وی افزود: ماموریت انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست و نمیتوان گفت بعد از یک مقطع ماموریت ما تمام میشود. شرایط حساسی را کشور و انقلاب اسلامی دارد سپری میکند ما در این فضای غبار آلود  باید مراقبت کنیم تا راه را گم کنیم.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: دو جبهه در روبروی ماست ،فضای مجازی و فضای حقیقی ، فضای مجازی دست دشمن است و نمیگذارد عشق و علاقه مردم به انقلاب دیده شود و با سانسور تمام امپراطوری رسانه غرب آن را مخفی میکند ولی فضای حقیقی دست ماست و در فضای حقیقی مردم محکم پای انقلاب ایستاده اند.باید از فضای حقیقی استفاده کنیم. در فضای مجازی ۲۶۰ کانال خبری مخالف اسلام و انقلاب دارد کار میکند کما اینکه این شرایط از زمان جنگ هشت ساله هم بود و رادیو بی بی سی مردم را به نرفتن به جبهه ها دعوت میکرد.

فرمانده سپاه نینوا اظهار داشت: فضای حقیقی دست ملت عزیز ایران است در روز ۱۳ آبان حتما شاهد حضور پر شور مردم عزیز و انقلابی خواهیم بود و مشت نهایی را مردم به دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.از همه عزیزان دعوت میکنبم روز جمعه در این راهپیمایی شرکت کنند.

ارشد سپاه پاسداران در استان گلستان در پایان تصریح کرد: جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از زحمات و مجاهدت های برادر عزیزمان سرهنگ فخرالدین که در مناسبت ها و ماموریت های مختلف از جمله همین اتفاقات اخیر
حضور فعال ایشان حس میشد.ایشان سرمایه این استان هستند و ان شاالله در آینده بیشتر از ایشان استفاده خواهیم کرد. ان شاالله تا برگشت برادر عزیزمان جناب سرهنگ فخرالدین دوست و همکار عزیز و زحمت کشمان جناب سرهنگ دیلم این مسئولیت مهم را بر عهده خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار