خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

ملت بزرگ ایران هوشیارانه صف خود را از اغتشاشگران جدا کرد/ اهمیت راهپیمایی ۱۳آبان‌ امسال دو چندان است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ملت بزرگ ایران هوشیارانه صف خود را از اغتشاشگران جدا کرد و با حضور در راهپیمایی‌ها و تجمعات برگزار شده ضمن محکوم کردن حوادث اخیر از این آزمون بزرگ نیز پیروزمندانه خارج شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۹۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

سرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: دانش آموزان سرمایه‌های این انقلاب هستند اما متأسفانه در اغتشاشات اخیر دشمن قصد داشت در راستای پیاده کردن اهداف شوم خود از آنها استفاده کند.

وی رشد علمی کشور را شتابان توصیف کرد و گفت: یکی از دلایل خصومت دشمنان انقلاب و نظام اسلامی خدشه وارد کردن در راه پیشرفت علمی کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: ملت بزرگ ایران هوشیارانه صف خود را از اغتشاشگران جدا کرد و با حضور در راهپیمایی‌ها و تجمعات برگزار شده ضمن محکوم کردن حوادث اخیر از این آزمون بزرگ نیز پیروزمندانه خارج شد.

وی یکی از نعمت‌های انقلاب اسلامی را استقلال و خودباوری دانست و گفت: تکیه به جوانان عزیز و عدم وابستگی به بیگانگان از جمله علل پیشرفت کشور ما در عرصه‌های مختلف است.

حسینی ضمن تقدیر از بسیجیان در برقراری امنیت گفت: یکی از نهادهایی که مخلصانه در حوادث اخیر وارد میدان شد بسیج بود که تعدادی از این عزیزان نیز مظلومانه به‌ شهادت رسیدند.

وی در پایان سیزده آبان را روز مبارزه با ظلم و استکبار جهانی خواند و گفت: اهمیت راهپیمایی سیزده آبان‌ امسال دو چندان است و با توکل به خدا مردم شهید پرور همدان نیز در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات