خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای ۲۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای ۲۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۰۴۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) و تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: اقدام تروریستی ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) که منجر به شهادت مظلومانه و جراحت ده‌ها نفر از زائران و سه تن از دانش آموزان عزیز شد، باردیگر چهره سفاک و پلید دشمنان قسم خورده اسلام و اهل بیت (ع) و ایران عزیز را هویدا و عداوت و دشمنی آنها با ملت امام حسین (ع) را آشکار کرد.

وی با اشاره به اجرای ۲۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان نهاوند ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموز ۲۲ یادواره شهید در سطح مدارس شهرستان نهاوند برگزار می‌شود، که در تعداد بسیاری از مدارس نیز یادواره «رفیق شهیدم» به نیابت از سه شهید دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به شعار هفته بسیج دانش آموزی «ایران قوی» اظهار کرد: به مناسبت این ایام نمایشگاه‌های کوچک از دستاوردهای انقلاب در سطح مدارس برپا می‌شود.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های این هفته برگزاری یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نهاوند با حضور دانش‌آموزان در مصلی نماز جمعه به صورت شهرستانی است.

مختاری گفت: رزمایش جهادگران علوی با حضور ۳۰ گروه جهادی دانش‌آموزی شهرستان و تجلیل از زحمات جهادگران نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار