خبرهای داغ:

ویژه برنامه «شبی با کتاب» در سرخه برگزار می شود

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری ویژه برنامه «شبی با کتاب» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در کانون کمیل بن زیاد (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۸۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه «شبی با کتاب» در کانون کمیل بن زیاد (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

محمدحسن جلال عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: افزایش مطالعه در اجتماع باعث خواهد شد که آگاهی افراد جامعه هم به همان میزان افزایش پیدا کند.

او افزود: نخستین عامل مؤثر در ایجاد عادت به مطالعه «خانواده» است. اگر پدر و مادری عادت به مطالعه داشته باشند و کودک ببیند که آنان کتاب می خوانند او نیز خیلی زود با کتاب آشنا می شود و به تقلید از والدین خود، کتاب را دست می گیرد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: در راستای تحقق این مهم پویش فرهنگی «شبی با کتاب» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون کمیل بن زیاد (ع) راه اندازی شد.

جلال بیان داشت: در قالب این پویش مطالعه هر هفته یک کتاب، خوانش کتاب به صورت گروهی، مسابقه کتاب خوانی و مسابقه فرهنگی برگزار و این برنامه هر هفته سه شنبه شب ها بعد از دعای توسل انجام خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: از دانش آموزان گرامی دعوت می‌شود که در این ویژه برنامه شرکت نمایند. همچنین به  تعدادی از حاضرین شرکت کننده در این پویش به قید قرعه جوايزی اهدا می شود.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: کلاس روانخوانی قرآن ویژه نونهالان و نوجوانان در قالب برنامه دوشنبه های قرآنی (هرهفته) در این کانون برگزار و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها