خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

برگزاری ۴۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج توسط بسیج جامعه زنان بهار

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه شاخص در سطح پایگاه‌های مقاومت در راستای ترویج فرهنگ و مکتب بسیج در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۱۲۵۰
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج، یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشی از سوی معمار کبیر انقلاب(ره) و فرصت مناسب برای پاسداشت رشادت‌های بی بدیل حماسه سازانی است که در سرنوشت ساز ترین صحنه‌های تاریخ انقلاب اسلامی، نقشی ویژه ایفا کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بسیجی، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته به همت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان بهار بیش از ۴۰ عنوان برنامه شاخص در سطح پایگاه‌های مقاومت در راستای ترویج فرهنگ و مکتب بسیج برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، نمایش اقتدار بسیج و برگزاری میقات صالحین با حضور بسیجیان حلقات شجره طیبه صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج در مصلاهای نماز جمعه، تولید و انتشار عکس‌نوشته و کلیپ با مضامین بسیج خدمتگزار از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی با استفاده از ابزار فرهنگی هنری در زمینه جهاد تبیین در جامعه، نشست‌های تخصصی و عمومی با محوریت دستاوردهای بسیج در شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت، توزیع بروشور و بسته‌های فرهنگی، اردوهای فرهنگی تفریحی، نشست صمیمی با دختران جوان و پاسخگویی به شبهات و تجلیل از بسیجیان نخبه، تشکیل کرسی آزاد اندیشی در سطح شهرستان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

کتابی اصل تصریح کرد: همایش دختران انقلاب با عنوان مشق عشق، جشنواره‌های فرهنگی و غذا، افتتاح کارگاه خیاطی، همایش ریحانه‌های بهشتی، یادواره شهدا از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج است که با حضور پر شور بسیجیان و عموم بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار