خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فلاحی:

ما در جهاد تبیین کوتاهی کرده‌ایم

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جهاد تبیین کوتاهی کرده‌ایم، گفت: امروز باید حواسمان باشد، شاخص خط ولایت است و مواضع ایشان را در حوادث اخیر ببینیم.
کد خبر: ۹۴۷۱۲۸۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی استان همدان با عنوان «پیشگامان رهایی» که در سالن ورزشی شهید محبی دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز وظیفه بسیار سنگینی روی دوش ما گذاشته شده است و تبیین اندیشه بسیج امروز نیاز به تئوری‌پردازی ندارد.

وی با بیان اینکه عملکرد و کارآمدی بسیج امروز به برکت خون شهید همدانی‌ها فراتر از مرزهای نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: همه مردم منطقه در کوی و برزن عراق، لبنان، یمن و فلسطین با این اندیشه به پیروزی رسیده‌اند بنابراین تبیین نیاز ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما امروز نیازی به قضاوت پشیمانان از انقلاب نداریم، تصریح کرد: امروز تاریخ مصرف افرادی امثال عباس عبدی و کسانی که روزی در خط امام(ره) و دانشجوی خط امام (ره) بودند گذشته چه برسد که بخواهند در مورد عملکر جریان انقلابی قضاوت کنند.

وی افزود: این افراد در فتنه ۸۸ دستگیر شدند و اسناد لانه جاسوسی تا آن روز در منزل آنها انباشته شده بود امروز اگر برای بار چندم مقام معظم رهبری می‌فرماید باید اسناد لانه جاسوسی در سرفصل‌های آموزشی ما قرار بگیرد نشان از اهمیت آن است که این جریان‌ آن را به گروگان گرفته بود.

فلاحی با تاکید بر اینکه اگر دشمن بیرونی علیه ما توطئه و هزینه کند جای هیچ گونه سوالی نیست چون ذات دشمن دشمنی کردن است، عنوان کرد: امروز افرادی که در این کشور فتنه را کلید زدند و باعث شهادت بسیجیان مظلوم ما شدند دخیل در شهادت بسیجیان هستند.

وی با بیان اینکه روزی این افراد در مجلس ششم تربیون رژیم صهیونیستی بودند همان افرادی که در ریختن خون شهید باهنر و رجایی دست داشتند، گفت: تفکر انقلابی و بسیجی اجازه نمی‌دهد مسئولی که تحلیل درستی ندارد برای جریان انقلابی تصمیم بگیرد، تصمیم برای آینده نظام به دست جریان انقلابی و همین تفکر مردمی بسیج است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان بدانند که نگاه تیزبین مردم و جریان انقلابی کامل آنها را می‌شناسد و با این کارها نمک به زخم شهیدانی مانند شهید علی وردی نپاشند، ابراز کرد: ما اجازه نمی‌دهیم در قالب کشتن بسیجی، کشیدن چادر، آتش زدن قرآن و ... بخواهند برای آینده انتخابات معامله کنند که کور خونده‌اند.

فلاحی با اشاره به اینکه امروز جریان اصلاح طلب و فتنه‌گران درونی می‌خواهند از باب آشوب طلبی از نظام امتیاز بگیرند، تاکید کرد: امروز وظیفه ما جهاد تبیین است که کم انجام داده‌ایم و سکوت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در جهاد تبیین کوتاهی کرده‌ایم، مطرح کرد: امروز باید حواسمان باشد، شاخص خط ولایت است و مواضع ایشان را در حوادث اخیر ببینیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شاخص‌ها را در نظر نگیریم، راه اشتباه را تکرار می‌کنیم و خون شهدا پایمال می‌شود، ابراز کرد: خداوند در قرآن به ما بشارت داده است که فقط باید از خدا بترسیم تا پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: آینده نظام ختم به حکومت جهانی است و کار ما برای روشن کردن مردم و نسل جوان زیاد است که با معامله‌گران قتل و جنایت و آشوبگران و دشمن بیرونی همراه نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار