خبرهای داغ:
خطیب جمعه شهرستان بهار:

ایران اسلامی به برکت نیروهای انقلابی، تبدیل به مقاوم‌ترین کشور شده است

همدان-خطیب جمعه شهرستان بهار گفت: بسیج در یک صنف و گروه نمی‌گنجد، امروز ایران اسلامی به برکت نیروهای انقلابی، تبدیل به مقاوم‌ترین کشور شده است.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۰۲
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های نماز جمعه بهار با سفارش همگان به تقوای الهی با اشاره به فرازی از نامه ۱۵نهج البلاغه اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) به این نکته توجه داشته که جنگ و رو در رویی با دشمن برای پیروزی ظاهری و به دست آوردن غنایم نیست بلکه جهادی است که از مهمترین وظایف یک مومن و مسلمان است، جهادی که بالاترین ارزش‌ها را در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد.

وی افزود: رزمندگان اسلام و جهادگران در اوج اخلاص، بندگی و عشق به خدا باید در راه مبارزه با دشمن قدم بردارند و به دنبال رضایت خداوند تبارک و تعالی باشند، وقتی فقط برای رضای خدا به جنگ می‌روند، امیدشان از همه چیز جز خدا قطع می‌شود، در بهترین شرایط مقاومت می‌کنند و می‌ایستند.

امام جمعه شهرستان بهار عنوان کرد: کسانی که در مقابل انقلاب ایستادند همان افرادی هستند که در ظاهر ادعای مسلمانی می‌کنند اما در باطن کینه و جاهلیت نسبت به حق و رسول گرامی اسلام و اهل بیت(ع) دارند دقیقا مانند کسانی که بویی از انسانیت نبردند و سنخیتی با دین، اسلام ندارند و هرگز طرفدار حق نبودند و قرآن را آتش زدند و نیروهای امنیتی و بسیجیان را آتش زدند و به صورت فجیع به شهادت رساندند.

وی اظهار کرد: امروز قدرت غرب از ایران قوی هراس دارد، یکی از تسلیحات ما می‌ترسد و یکی به تسلیحات ما نیاز دارد.

ارزنده با تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیج در یک صنف و گروه نمی‌گنجد، امروز ایران اسلامی به برکت نیروهای انقلابی، تبدیل به مقاوم‌ترین کشور شده است.

وس عنوان کرد: بسیجیان همیشه در صحنه، نیروهای مقتدر و با صلابت ما در سختی‌ها از مال و آرامش خود می‌گذرند، اما دست از انقلاب و حق برنمی‌دارند و تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند و در مقابل آنان انسان‌های از خود فروخته و سلیبریتی‌های خائن، دست به دشمن داده‌اند و به کمک شبکه‌های خارجی و فضای مجازی صدا بلند می‌کنند، اما ملت ایران در هر لباس و جنسیتی بسیجی به معنای واقعی هستند و شهیدان کسانی هستند که به آنان می‌بالیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات