خبرهای داغ:
با حضور یکی از تحلیلگران سیاسی انجام شد؛

بررسی پیامدها و ابعاد بین‌المللی اغتشاشات اخیر در جمع پاسداران

قوامیان گفت: غربی‌ها با ناامنی در مرزهای شمالی و شمال غربی ایران به دنبال فشار اقتصادی به ایران بوده و می‌خواستند با همکاری ارمنستان و آذربایجان راه‌های صادرات ایران را ببندند اما امروز این توطئه خنثی شده است.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۵۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) است که به همین مناسبت گردهمایی سیاسی کارکنان یگان حفاظت شخصیت ها با حضور قوامیان کارشناس مسائل سیاسی در حسینیه شهدای یگان شخصیت ها برگزار شد.

در این گردهمایی قوامیان به راهبرد های بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از راهبردهای بسیج این است که راه قدس باید از کربلا بگذرد و اجرای این راهبرد پس از سال‌ها توسط شهید حاج قاسم سلیمانی و مهندسی آن توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت.

وی اضافه کرد: امروز ارتش اسلامی و انصارالله در همه جای جهان فراگیر شده است و امروز ما با این بسیجیان که هیچ ادعایی ندارند ودر همه عرصه ها فعالیت می کنند می توانیم بر دشمن و استکبار جهانی پیروز شویم.

در ادامه استاد قوامیان گفت: در ماه‌های گذشته اغتشاشات صورت گرفته در ایران از سوی کشورهای اجنبی و استکباری راهبری شده و این در راستای انتخابات سال ۱۴۰۲ است.

قوامیان تصریح کرد: یک نظریه پرداز فرانسوی گفته است که ما نباید اجازه دهیم نیروهای انقلابی در ایران به قدرت برسد؛ ما باید با جنگ ترکیبی همه امکانات را در دستور کار خود قرار داده و فرسایشی با آنها مبارزه کنیم و قدرت را از دست نیروهای انقلابی بگیریم.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری دشمن با همه ظرفیت ها در این اغتشاشات وارد عمل شده است و به فرموده پیر و کبیر و مرادمان امام رحمت الله علیه این کارهای آنها ابلهانه و حرکات مگس در آخر عمر است و چندان طول نخواهد کشید.

قوامیان عنوان کرد: ما باید بدانیم استکبار جهانی و موساد محیط مجازی را هدایت میکند . این‌هایی که در کف خیابان‌ها و به صورت اغتشاشگر ظاهر شدن تمام اینها مشکل فرهنگی اجتماعی و سبک زندگی دارند و صحنه گردانان آنها استارتاپ‌ها، گیمرها، بلاگرها و سلبریتی‌ها هستند و ما با تمام قوا در برابر آن‌ها ایستاده و از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دفاع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این میان اروپا روسیه را تحریم کرد و قدرت نمایی فاشیست ها در غرب اکراین بیشتر از ارتش آنها است و این سبب شده که در این میان روسیه خط گاز اروپا را قطع کند و اروپا درصدد دریافت کمک از قطر شد و قطر به تعهد خود عمل نکرد و هم اکنون شاهد کمرنگ شدن نفوذ آمریکا در غرب آسیا هستند و سعی داشتند با ناامنی در مرزها و اغتشاش داخلی به فکر فروپاشی و تجزیه ایران باشند.

قوامیان تصریح کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها امروز با ناامنی در مرزهای شمالی و شمال غربی ایران و ایجاد تبعات اقتصادی و سیاسی برای ایران، به دنبال این هستند تا همکاری خود را با ارمنستان و آذربایجان افزایش داده و راه‌های صادرات ایران را ببندند و به لطف خدا مکر آنها با بحران انرژی در اروپا خنثی می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظرات