نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد؛

جنگ ترکیبی دشمن با استفاده از دلار سعودی و فضای مجازی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه همه می‌بایست حادثه شناس، وقت شناس و روشنگر باشیم، گفت: دشمن د رجنگ ترکیبی با استفاده از فضای مجازی و دلارهای سعودی به دنبال ایجاد اغتشاش بود.
کد خبر: ۹۴۷۴۴۷۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در گردهمایی مشترک ائمه جمعه و مسئولین ستادهای نمازجمعه و رؤسای دانشگاه‌های استان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: کشور ما در شرایط حساسی قرار دارد، امروز دشمن جنگ ترکیبی را در تمامی علیه نظام اسلامی شروع کرده و قصد دارد با ایجاد توطئه‌ و دسیسه، انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.

وی افزود: در جریان شهادت بسیجی عجمیان دیده شد که افراد غنی علیه افراد مستضعف قیام کردند. در این فتنه مسئله فقر نیست مسئله تجزیه‌طلبی و توطئه علیه جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه گروهک‌ها از جمله کومله، دموکرات، منافقین و سلطنت‌طلب‌ها دست به دست هم علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند. آنها دنبال آزادی نیستند که به دنبال براندازی و اغتشاشات هستند.

 آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه همه می‌بایست حادثه شناس، وقت شناس و روشنگر باشیم، گفت: دشمنان درصدد هستند تا تور بیاندازند و مردم را همراه خود کنند. در این راستا با استفاده از فضای مجازی و دلارهای سعودی دنبال همراه کردن مردم هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های جمهوری اسلامی بعد از انقلاب گفت: در همین منطقه اراک تا خنداب فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است نظیر احداث پالایشگاه و نیروگاه و آسفالت شدن جاده‌ها و بهره‌مندی مردم از نعمت گاز، برق و آب به برکت انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرد؛ لذا ما همه باید برای حفظ و گسترش این نظام مقدس فعالیت کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان برتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات