در هفته پژوهش صورت گرفت؛

آیین تجلیل از مسئولین و نخبگان علمی و پژوهشی بسیج در قم

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه استان قم از مسئولین و نخبگان علمی و پژوهشی ناحیه بسیج شهرستان قم تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۲۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه استان قم از مسئولین و نخبگان علمی و پژوهشی ناحیه بسیج شهرستان قم تجلیل به عمل آمد.

سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر جایگاه رفیع شجره طیبه بسیج گفت: بسیج میراث امام راحل(ره) است که با مراقبت های رهبری به بالندگی رسیده است ولی هنوز بسیاری از ظرفیت های بسیج به صورت کامل شناسایی نشده است. بسیج یک روحیه و تفکر است و باید در جهان فراگیر شود. بسیج رقیب هیچ مجموعه نیست مگر ضد انقلاب لذا همه نهادها و مجموعه ها می توانند زیر چتر بسیج حرکت کنند، چرا که بسیج لوکوموتیو قطار ملت ایران است. توسعه شرکت های دانش بنیان با جهت گیری انقلابی و حضور بسیجیان باعث رشد و پیشرفت کشور شده است.
آیین تجلیل از مسئولین و نخبگان علمی و پژوهشی بسیج در قم + تصاویر

مهندس عباس کاویانی مسئول معاون علمی پژوهشی سپاه استان قم گفت: جهان فقط در میدان نیست و ما در کشور شاهد جهاد علمی نیز هستیم و سربازان این جهاد دانشمندان و نخبگان هستند لذا باید از همه ظرفیت های مختلف همچون پایگاه های بسیج در جهت پیشرفت قدرت علمی کشور استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ستار زاده نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان قم با تاکید بر اهمیت علم آموزی در اسلام گفت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی بالاتر از پیشرفته نظامی به پیشرفت علمی احتیاج است که این مورد یکی از مولفه های قدرت می باشد. امروز انقلاب اسلامی ایران یکی از برترین قدرت های علمی جهان را دارا می باشد و مسلمانان سایر کشورها نیز باید به قله‌های علمی برسند. هدف دشمن ناامید سازی جوانان ما است تا از این طریق نخبگان علمی را جذب نماید. پیشرفت در کشورهای اروپایی از ملت و جوانان آنجا نیست نیست بلکه با جذب نخبگان کشورهای اسلامی به پیشرفت رسیده اند.

در این مراسم از مسئولین برتر علمی پژوهشی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین نفرات برتر مسابقه کتاخوانی انسان 250 ساله با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
آیین تجلیل از مسئولین و نخبگان علمی و پژوهشی بسیج در قم + تصاویر

آیین تجلیل از مسئولین و نخبگان علمی و پژوهشی بسیج در قم + تصاویر
انتهای پیام./ علیرضا صادقیان‌پور

ارسال نظرات
آخرین اخبار