خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه‌ ناحیه بهار:

اگر امروز عزت و پیشرفتی در کشور داریم مدیون شهدای والامقام هستیم

همدان-جانشین فرمانده سپاه‌ ناحیه بهار گفت: شهدا با آن همه رشادت و اخلاص در راه خدا جان فشانی کردند و در پیش خداوند متعال روزی دارند و اگر امروز عزت و پیشرفتی در کشور داریم مدیون شهدای والامقام هستیم.
کد خبر: ۹۴۷۵۷۹۶
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سرهنگ حسین خرمی آلام در دیدار با خانواده شهیدان حسینی در بیت الشهدای ۱۷۰ شهید شهر بهار با بیان اینکه مومن باید مانند کوه بر اعتقادات‌ خود راسخ باشد، اظهار کرد: باید در راه حق استقامت کنیم، نه اینکه با یک شبهه، دست از اعتقادات و اصولی که مبنای فکری ما است، برداریم.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن وعده‌ داده است که اگر در راه حق استقامت کنید، ملائکه به کمک شما می‌شتابند، افزود: شهدا خون پاک خود را دادند که ما از جهالت رهایی یابیم.

جانشین فرمانده سپاه‌ ناحیه بهار با اشاره به جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه «شرط شهید شدن، شهید بودن است»، گفت: باید با آگاهی کار انجام داد و مراقب رفتار و کردار خود باشیم، همه ما مدیون شهدای والامقام هستیم.

وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری در وصف شهدا بیان کرد: شهدا با آن همه رشادت و اخلاص در راه خدا جان فشانی کردند و در پیش خداوند متعال روزی دارند و اگر امروز عزت و پیشرفتی در کشور داریم مدیون شهدای والامقام هستیم.

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز در ادامه اظهار کرد: با توجه به‌ عکس‌های شهدایی که بر محوطه‌های این بیت الشهدا وجود دارد، این شهدا با سن کم و قلبی پاک، تقوا و اطاعت از فرمان حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس شبانه روز از کشور خود دفاع کردند.

سید محمد موسوی ادامه داد: این شهدا در عملیات‌های مختلف حضور یافتند و به آنچه که آرزو داشتند، رسیدند و کسانی بودند که اجر زحماتشان را غیر از خداوند تبارک تعالی و ائمه(ع) کسی نمی‌داند.

وی بیان داشت : اگر این شهدا نبودند امروز جبهه و جنگ را فراموش کرده بودیم، شهدا امام زادگان عشق هستند و باید همیشه از دلاوری و جوانمردی این شهدا یادی کنیم و خانواده‌های معزز شهدا را فراموش نکنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و آزاده جنگ تحمیلی نیز با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: دشمن سعی کرد اختلال‌هایی در کشور ایجاد کند و آسیب‌هایی نیز کشور ما متحمل شد و یکی از برکات این فتنه‌ها این بود که در این آسیب‌ها، فرصت‌هایی پیش آمد که خلأها و ضعف‌های خود را شناسایی کرده و بر آن‌ متمرکز شویم.

حسن اسدی افزود: خانواده، مدرسه و مسجد کانون‌هایی هستند که در آن امت پرورش پیدا می‌کند و در عرصه اجتماع نقش آفرینی می‌کند در این کانون‌ها فرزندان تربیت می‌شوند و هم اکنون هم باید به کانون‌های قدرت متمرکز شد چراکه این کانون‌ها به ما امید و نیرو می‌بخشد و کسانی که در دفاع مقدس حماسه آفریدند در همین کانون‌ها تربیت شدند و روح ملکوتی امام (ره) رزمنده‌ها را تربیت می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهدا با سن کم خود هر کدام قسمتی از انقلاب اسلامی را هدایت کردند و حاصل حماسه این شهیدان ۴۲ سال امنیت شد، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بسیجی با اتکا به سنت‌های الهی در فقر نیرو و تجهیزات موفق شدند.

این آزاده جنگ تحمیلی با بیان اینکه دفاع مقدس معجزه است، افزود: اتکا و پشتوانه جبهه حق خدا است و از این رو قدرت پیدا می‌کند.

وی با اشاره به علم و آگاهی نسل جدید، گفت: مسیر سختی در پیش داریم و باید خود را به ذِرِه ایمان مسلح کنیم.

اسدی با اشاره به اهمیت کانون خانواده ادامه داد: خانواده باید الگو باشد تا بتواند امت آخرالزمانی تربیت کند و به دلیل اهمیت خانواده است که دشمن آن را مورد هدف قرار داده‌ است.

وی با بیان اینکه باید در میدان مقابله با دشمن حضور یابیم، گفت: هرجایی که حضور احساس شد دشمن عقب نشینی می‌کند، دشمنان ما امروز از ما واقف‌تر و آشناتر به نهضت انتظار هستند بنابراین هر آنچه در توان داشتند طی این چند سال انجام دادند و آخرین حربه‌های آنها لشکر خوارج بود که برکاتی برای آنها نداشت.

این رزمنده بسیجی دفاع مقدس عنوان کرد: امروز گام دوم در پاسخگویی به هجمه دشمن آغاز شده است و انقلاب اسلامی بازویی به پهنای سرزمین‌های اطراف خود باز کرده و به طور قطع آینده بسیار روشنی در انتظار این نظام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار