خبرهای داغ:

آموزش آتش نشانان شاهرودی در دوره تخصصی فرماندهی عملیات و رفتار شناسی حریق

شاهرود_ آموزش آتش نشانان شاهرودی در دوره تخصصی فرماندهی عملیات و رفتار شناسی حریق/آموزش و فراگیری در حرفه آتش نشانی یک ضرورت است
کد خبر: ۹۴۷۶۱۵۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

آموزش آتش نشانان شاهرودی در دوره تخصصی فرماندهی عملیات و رفتار شناسی حریقبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد حسن رضایی شاهرودی با اشاره به اینکه ۲۲آتش نشان در دو گروه ۱۱نفره در دو هفته پیاپی در مرکز آموزش حضور یافتند، افزود: این دوره سه روزه به صورت تئوری و عملی برگزار شده است.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود از حضور روئسای ایستگاهها، فرماندهان و معاونین شیفت در مرکز آموزش بین المللی آتش نشانی تهران خبر داد و گفت: استفاده از روش‌های نوین آموزشی و بالا بردن سطح دانش و توان علمی و عملیاتی آتش نشانان از مهم‌ترین اهداف اساسی سازمان است.
او با بیان اینکه جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در حادثه برای آتش نشانان یکی از دلایل لزوم دوره‌های آموزشی است، ابراز داشت: از این رو این سازمان مبحث آموزش نیرو‌ها را همواره در دستور کار قرار داده است.
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود هدف از اجرای این آموزش‌ها را آشنایی هر چه بیشتر با عوامل مدیریت حریق و حادثه و همچنین ارتقای عملیاتی آتش نشانان عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش و فراگیری در حرفه آتش نشانی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار