در نشست هماهنگی مراسم شهید گودرزی بیان شد؛

شعیه و سنی در سنگر دفاع از اسلام در یک سنگرند

نشست هماهنگی مراسم استقبال، وداع و تشیع پیکر مطهر شهید امنیت ستواندوم پاسدار"محمد گودرزی شهرکی " با حضور مسئولان ادارات، نهادهای استان و خانواده معظم شهید درسالن جلسات سپاه استان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۰۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نشست سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با تسلیت ایام شهادت‌حضرت زهرا سلام الله علیها،شهادت "ستواندوم پاسدار شهید محمد گودرزی شهرکی" و سه نفر از بسیجیان طرح امنیت شهیدان "رحیم بخش پرکی(اهل سنت)" ، "حمیدرضا عابدی" و "محمود نیک‌خواه‌زاده" که در اقدام تروریستی و درگیری ایجاد شده بین گروهک‌های تروریستی با نیروهای تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در منطقه مرزی سراوان، به شهادت رسیدند را تبریک و تسلیت گفت.

سردار علی محمد اکبری، به فداکاری رزمندگان یگان رزم استان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام در تیپ ۴۴قمربنی هاشم علیه السلام در عرصه های مختلف، سالهای دفاع مقدس، دفاع از حرم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و دفاع از امنیت کشور در مرزهای ایران اسلامی، خوش درخشیدند.

یادگار سالهای دفاع مقدس، به نقش تحولی شهدا اشاره کرد و ادامه داد: هر وقت پیکر مطهر شهدا وارد شهرها شدند تحول ایجاد کردند، درحوادث اخیر حضور شهدای گمنام در مجالس و محافل دانشجویی، دانش آموزی، حسینیه ها و مساجد فضای نورانی و معنوی ایجاد کرد و بسیاری از فتنه های دشمنان خنثی کردند.

سردار اکبری، اظهار داشت: شهادت ماندگاری در تاریخ را برای مجاهد فی سبیل الله در بردارد، اگر ما در فراغ   پاسدار شهید محمد گودرزی و همزمان شهیدش گریانیم برای این است که آنان دیر آمدند اماخیلی زود آسمانی شدند و پرواز کردند، ما سالها در سنگر ها با شهدا بودیم، آنان ملکوتی شدند و ما منتظر شهادت هستیم.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به برنامه های اجرایی با حضور پیکر پاک و مطهر شهید امنیت ستواندوم پاسدار"محمد گودرزی شهرکی "در شهرکرد و شهرکیان اشاره کرد و گفت: مراسم تشیع و وداع رزمندگان تیپ ۴۴قمربنی هاشم علیه السلام با شهید گودرزی، صبح چهارشنبه 30 آذر از ساعت 9 تا 30: 10در حسینیه امام خمینی(ره) یگان رزم استان برگزار می شود.

یادگار سالهای دفاع مقدس، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نیز روز چهارشنبه 30 آذر از ساعت 11میزبان پیکر پاک و مطهر شهید امنیت ستواندوم پاسدار"محمد گودرزی شهرکی" می باشد و مراسم استقبال و تشیع با حضور اساتید،دانشجویان، مردم و مسئولان در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

سردار اکبری، اظهار داشت: مراسم وداع با شهید گودرزی در زادگاهش با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور این خطه، در کنار مضجع نورانی امامزاده عزیز الله علیه السلام شهرکیان در چهارشنبه امام رضایی علیه السلام همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: مراسم تشیع پیکر پاک و مطهر شهید گودرزی صبح پنجشنبه،اول دیماه با حضور مردم و مسئولان مرکز استان، ساعت 9 از میدان 12محرم تا میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار و در ادامه پیکر پاک و مطهر شهید به زادگاهش شهرکیان انتقال داده و پس از تشیع و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید، مراسم خاکسپاری برگزار می شود.

مراسم معنوی تشیع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید امنیت ستواندوم پاسدار"محمد گودرزی شهرکی" در شهرکرد و شهرکیان به همت صداوسیما از شبکه استانی جهانبین به صورت زنده و مستقیم پوشش داده می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار