خبرهای داغ:

حدود ۵۰ هزار متر مربع از محلات هدف شهر‌های استان شرق استان سمنان آسفالت شد

شاهرود_ رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از آسفالت حدود ۵۰ هزار متر مربع از محلات هدف شرق استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۸۴۸۰
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

حدود ۵۰ هزار متر مربع از محلات هدف شهر‌های استان شرق استان سمنان آسفالت شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد مهدی سلمانی رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از آسفالت حدود ۵۰ هزار مترمربع از محلات هدف شرق استان خبر داد.
سلمانی گفت: در عینیت بخشیدن به سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و به منظور محرومیت‌زدایی از محلات کمتر برخوردار در سطح کشور و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در وزارت راه و شهرسازی؛ بهسازی و آسفالت تمامی معابر خاکی واقع در محلات فرسوده و حاشیه‌ای طی سه سال با همراهی وزارت نیرو برای اجرای شبکه فاضلاب و شهرداری‌های بیش از ۶۵۰ شهر که دارای محدوده مصوب بازآفرینی هستند در دستور کار شرکت بازآفرینی شهری ایران قرار گرفت.
او ادامه داد: در همین راستا تأمین و توزیع بیش از ۶۴ هزار تن قیر رایگان برای بهسازی و آسفالت بیش از ۱۲۰۰کیلومتر طول معبر خاکی واقع در سکونتگاه‌های محروم حاشیه‌ای و بافت‌های فرسوده درون شهری در سطح کشور عملیاتی شد.
سلمانی افزود: از این میزان ۳۴۳ تن قیر رایگان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران برای بهسازی و آسفالت بیش از ۵۰هزار متربع معابر خاکی واقع در بافت‌های فرسوده درون شهری در سطح محلات هدف بازآفرینی شرق استان سمنان (شاهرود) عملیاتی شد.
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) اضافه کرد: در شاهرود محلات بیدآباد، خیابان شهید مدنی، شبدری، ۱۵ خرداد، شهرک پردیس و خیابان‌های شهید بابایی فر و حسینیه عاشورا در شهر کلاته خیج وخیابان شهید باهنر و خیابان امام خمینی در بیارجمندو خیابان ولیعصر و محله عمارت شهر میامی از جمله محلاتی به شمار می‌رود که در این استان آسفالت و بهسازی شده است.
همچنین وی به تفاهم نامه همکاری بین اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) و شهرداری‌های شرق استان در خصوص تخصیص قیر سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری بیان کرد: در شهر شاهرود ۱۲۰ تن، بیارجمند ۳۰تن، بسطام۶۰تن، مجن۳۰تن و شهر کلاته خیج ۳۰ تن قیر به بافت فرسوده و محدوده‌های هدف بازآفرینی اختصاص یافته است

ارسال نظرات
پر بیننده ها