خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

دشمنان نمی خواهد مردم و بچه‌ها فضای حقیقی را ببیند/رسانه‌های معاند به دنبال مأیوس کردن مردم بودند

سردار ملک شاهکوهی گفت: انقلاب اسلامی ایران توانسته با اتکا به، ولی فقیه، قدرت استکبار جهانی را تنزل داده و این روند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۹۳
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

دشمنان نمی خواهد مردم و بچه‌ها فضای حقیقی را ببیند/رسانه‌های معاند به دنبال مأیوس کردن مردم بودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی در مراسم یادواره ۲۰۵ شهید شهرستان مینودشت گفت: در سه ماه گذشته همه رسانه‌های معاند به دنبال مأیوس کردن مردم بوده‌اند؛ اما به این نکته توجه ندارند که در جمع درس‌آموختگان مکتب حسینی، یأس و ناامیدی جایی ندارد.

وی اظهار داشت: در این مدت تمامی پیکان‌ها به سمت، ولی فقیه نشانه رفته و علاوه بر این در رسانه‌ها نیز هزاران دروغ را به خورد جوانان ایرانی داده‌اند، اما با توجه آموزه‌های نهضت حسینی، تکلیف مردم انقلابی در خصوص مقابله با این دسیسه‌ها مشخص شده و این همان تکیه بر استواری و مقاومت و پیروی از ولایت فقیه است.

ملک شاهکوهی در پایان خاطر نشان کرد: بچه هامون رو دریابیم اگر اون ها رو راها کنیم .دشمنان نظام اسلامی برای بچه‌ها مون برنامه ها ویژه دارند چون همه بچه‌ها مون رو اسیر فضای مجازی کردند. دشمنان نظام نمی خواهد مردم و بچه‌ها فضای حقیقی رو ببیند فضای حقیقی کشور ما همین مراسماعات شهادت مادر حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام علیها است که در سراسر کشور در حال برگزاری می باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها