خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

برگزاری نخستین دوره تربیت راوی دانش‌آموزی مکتب حاج قاسم در همدان

همدان-معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: نخستین دوره تربیت راوی دانش آموزی مکتب حاج قاسم با محوریت رویداد آموزشی «طلایه داران مکتب» در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۹۱۸۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

سرهنگ وحید خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: نخستین دوره تربیت راوی دانش آموزی مکتب حاج قاسم با محوریت رویداد آموزشی «طلایه داران مَکتب» در چهار کارگاه با حضور اساتید کشوری با موضوع شناخت ابعاد شخصیت حاج قاسم از جمله چرایی و چگونگی مکتب حاج قاسم، جایگاه ولایت فقیه از نگاه حاج قاسم، شاخص‌های مکتب حاج قاسم و بیانیه گام دوم انقلاب ویژه جمعی از نخبگان و کنش‌گران دانش آموزی نواحی استان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه نسل جدید نیازمند جهاد تبيين است، گفت: این دوره با میزبانی ۷۰ نفر از دانش آموزان نواحی استان همدان برگزار شد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در این دوره شهید سلیمانی به عنوان بهترین الگو به نخبگان و کنشگران دانش‌آموزی معرفی کردیم، افزود: این دوره با هدف تبيين ابعاد مکتب شخصيتي حاج قاسم که برگرفته از مکتب حضرت امام (ره)  است، اجرا شد.

وی ادامه داد: این دوره به همت قرارگاه جبهه مردمی خاتم الاوصیا و سازمان بسیج دانش آموزی و معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان انجام شد و امیدواریم نخبگان و کنشگرانی که در این دوره شرکت کردند، بتوانند به عنوان سفیر در راه تبيين و تشریح مکتب شهید سلیمانی که مکتب فاخری است، بیان‌گر رویداد مکتب حاج قاسم باشند .

خادمی گفت: دانش آموزان شرکت کننده پس از اتمام دوره و سپری کردن آزمون‌های ارزیابی و تحلیلی و اعطای گواهینامه، با توجه به توانمندی و ظرفیت دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف از جمله رسانه‌ای، تولید محتوا و... از آنان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار