خبرهای داغ:
با حضور نماینده سابق ولی فقیه در آمریکای لاتین؛

اولین سوگواره تجسمی "چادرِ خاکی" به کار خود پایان داد

نماینده سابق رهبر معظم انقلاب در آمریکای لاتین در اختتامیه سوگواره تجسمی چادر خاکی گفت: تبیین مصائب حضرت زهرا سلام الله علیها در قالب نمایش تئاتر سایه، کاری خیلی خوب و ابتکاری بود.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۴۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با پایان یافتن ایام فاطمیه و با حضور نماینده سابق ولی فقیه در آمریکای لاتین، فعالیت‌های اولین سوگواره تجسمی "چادرِ خاکی" که به همّت گروه‌های جهادی برگزار شده بود، به پایان رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ربانی رایزن سابق جمهوری اسلامی ایران در آرژانتین که با خانواده خود در این مراسم حاضر شد، پس از تماشای نمایش سایه، برنامه‌یِ ویدئوییِ خود را که با موضوع شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام و به زبان اسپانیولی بود، در محل سوگواره ضبط و برای مسلمانان اسپانیایی زبان در سراسر دنیا، ارسال کرد.

نماینده سابق رهبر معظم انقلاب در آمریکای لاتین ضمن تشکر از حجت‌الاسلام احمدقادری مدیر سوگواره، این اقدام را کاری خیلی خوب و ابتکاری ارزیابی کرد و برای دست‌اندر کارانِ مجموعه، دعا کرد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود کریمی شاهرودی معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، با حضور در "اولین سوگواره‌ی تجسمی چادرِ خاکی"، ضمن تشکر و خدا قوت به برگزار کنندگان مجموعه، اینگونه فعالیت‌های ترویجی و تبلیغی را خوب و لازم ارزیابی کرد و گفت: اجرای میزهای گفتگو و پاسخ‌های روحانیون محترم به سوالات جوانان و نوجوانان و نیز تشکیل موکب در دو طرف خیابان اصلی و خیابان فرعی از کارهای بسیار خوب و عالی است که بحمدالله انجام گرفت.

وی با اشاره به حرکت دسته جمعیِ مومنین همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها از محل سوگواره تا مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی را از دیگر توفیقات این حرکتِ فاطمی دانست و افزود: همه ما باید شاکر باشیم و برای بهتر شدن این گونه برنامه‌ها، بیشتر تلاش کنیم.

گفتنی است "اولین سوگواره تجسمی چادرِ خاکی" با بخش‌هایِ مختلفی چون: پرسش و پاسخ، روایت راویانِ روحانی (در غرفه‌های: ولادت حضرت زهرا علیهاالسلام، حدیث کسا، سقیفه، پاره کردن نامه فدک و بیت الزهرا)، تئاتر نمایش سایه و ایستگاه صلواتی، به همّت "گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی"، "گروه تبلیغی جهادی رشد" "هیئت متوسلین به حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام" و"همسایگان محله بنیاد قم"، از ۲۹ آذر ماه لغایت ۷ دی‌ماه در بوستان بنفشه واقع در بلوار شهید کریمی جنب درمانگاه امام خمینی ره بوستان بنفشه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات